Captain of Crush for hård!


BlaziN
 Share

Recommended Posts

hej alle på mol!

Jeg har lige fået en CoC no.2 gripper i dag. Da jeg bestilte den synes jeg ikke jeg kunne se på min anden CoC gripper hvad det var for en. Så da jeg lige her for 2 min siden, fik jeg set, at der i bunden af håndtagende står T, som jeg er ret sikker betyder "trainer". Jeg troede jeg havde no. 1 og bestilte derfor no. 2, men den kan jeg jo selvfølgelig ikke lukke. så kommer mit spørgsmål: burde jeg købe CoC no. 1 eller er det fint nok at jeg så bare træner "super maximum effort"*, som der står i en lille vejledning er fulgte med den nye. eller vil det ikke være effektivt nok kun at gøre dette?

*Betyder: "loads beyond your actual full-range strenght level", altså hvor man prøver at klemme den så meget sammen som man kan, og holder den lidt tid

på forhånd tak

Link to comment
Share on other sites

Er der kg-anvisning på dem?

Kunne godt tænke mig at købe sådan en nemlig. Har via et Jamar dynamometer fundet ud af at jeg kan trykke 70 kg. Hvilken en vil være ideel?

hej amdi!

hvis du kigger på dette link, kan du se hvor mange lb's det er. Hvis du vil have det hen på kg, så divider ca med 2, ellers kan du søge på google og skrive "convert lb to kg" så kan du se hvor mange kg de er på.

Umiddelbart vil jeg sige du ligger imellem en trainer og en no. 1

Link to comment
Share on other sites

hej amdi!

hvis du kigger på dette link, kan du se hvor mange lb's det er. Hvis du vil have det hen på kg, så divider ca med 2, ellers kan du søge på google og skrive "convert lb to kg" så kan du se hvor mange kg de er på.

Umiddelbart vil jeg sige du ligger imellem en trainer og en no. 1

Du kan klare en 1´er hvilket er OK :-)

Edited by Phoenix
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
jeg har lige købt 3 3,5 og 4 af dem, jeg kan godt klemme nr 3 sammen, men den som hedder 3,5 kan jeg slet ikke få klemt, men det kommer nok efter noget mere farmers walk

Bestemt imponerende! Men hvis du vil blive bedre til dine håndklemmer bør du nok koncentrere dig om at klemme en masse :) Det er en ret specifik øvelse, og som fatter altid sagde: hvis du vil være god til noget må du øve dig :D

Link to comment
Share on other sites

jeg træner en del med powerball, jeg har rekordten på bodyhouse, og så har jeg altid trænet uden straps, farmerswalk har nok osse en del af skylden jeg træner med 130kg kufferter, og så sammen med at jeg har lange fingre,

jeg håber på at kunne tage 3,5 i løbet af næste år, men huden klarer sig ikke så godt, jeg får klemmelus på fingrene af coc nr 3,

Link to comment
Share on other sites

Jeg har lige set

video på hvordan man holder en gripper, og har fundet ud af jeg holder den sådan, som han siger, man ikke skal gøre. Jeg har prøvet at fumle lidt med at gøre det på hans måde, men det fungerer ikke helt optimalt. Sker der noget ved at holde på den "forkerte" måde, og man træner med dem sådan?
Link to comment
Share on other sites

Jeg har lige set
video på hvordan man holder en gripper, og har fundet ud af jeg holder den sådan, som han siger, man ikke skal gøre. Jeg har prøvet at fumle lidt med at gøre det på hans måde, men det fungerer ikke helt optimalt. Sker der noget ved at holde på den "forkerte" måde, og man træner med dem sådan?

jeg holder heller ikke sådan, jeg har en del større hænder end han har så jeg tar bare fat og klemmer,

jeg tror at han får problemer med huden springer når at han når til COC 3 hvis at han holder sådan der.

Link to comment
Share on other sites

jeg træner en del med powerball, jeg har rekordten på bodyhouse, og så har jeg altid trænet uden straps, farmerswalk har nok osse en del af skylden jeg træner med 130kg kufferter, og så sammen med at jeg har lange fingre,

jeg håber på at kunne tage 3,5 i løbet af næste år, men huden klarer sig ikke så godt, jeg får klemmelus på fingrene af coc nr 3,

Man blir vist også pænt stærk at at krudte den har jeg hørt... :dry:

Link to comment
Share on other sites

Man blir vist også pænt stærk at at krudte den har jeg hørt... :dry:

Hvis man nu var i tvivl kunne man jo have spurgt pænt, i stedet for at tage det som en personlig fornærmelse.

Det er da lidt relevant at vide når vi sammenligner præstationer, så jeg ville ikke have noget imod at igor meldte klart ud - HVIS han bliver spurgt.

Link to comment
Share on other sites

Hvis man nu var i tvivl kunne man jo have spurgt pænt, i stedet for at tage det som en personlig fornærmelse.

Det er da lidt relevant at vide når vi sammenligner præstationer, så jeg ville ikke have noget imod at igor meldte klart ud - HVIS han bliver spurgt.

Point taken- men nu har han allerede skrevet rigeligt om sit misbrug på bodyhouse! Syns bare man selv bør melde det ud når folk falder på halen over ens styrke!

Link to comment
Share on other sites

Point taken- men nu har han allerede skrevet rigeligt om sit misbrug på bodyhouse! Syns bare man selv bør melde det ud når folk falder på halen over ens styrke!

Enig, men nu læser jeg ikke på BH og din tone i det indlæg tjener bare intet formål, andet end at det kunne starte endnu en flamewar omkring doping.

Link to comment
Share on other sites

jeg holder heller ikke sådan, jeg har en del større hænder end han har så jeg tar bare fat og klemmer,

jeg tror at han får problemer med huden springer når at han når til COC 3 hvis at han holder sådan der.

ok fair nok. Ikke for noget, men jeg vil lige pointere, at det altså ér en CoC 3 gripper. det ser man til sidst

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share