Æble eddike - nogen erfaringer ?


Cantona
 Share

Recommended Posts

aner det ikke, men jeg synes det lyder klamt og som en meget dårlig ide. Det skal være som en Klovborg ost: det skal tage den tid det skal ta' og det er der ik rigtigt noget at gøre ved. Der findes ingen genveje. Motion motion og atter motion er og bliver den bedste løsning og især (når jeg nu lige har læst din log) når du vil trimmes og ikke bare veje mindre, er det vigtigt at du bevarer (eller måske ligefrem øger) din muskelmasse og det er den sikre vej til fiasko at begynde på alle mulige underlige "vidundermidler".

Link to comment
Share on other sites

..nogen der har prøvet ?
Ikke mig
Virker det ?

Æhhhhhh, øhhhhh - mht. hvad? ;)

taber man sig af det
Nej ;)
eller hjælper det så man kommer til det ?

???? Næææhhhh. ;)

Hvis du mener svaret er lidt for ironisk :D så må du jo spørge lidt mere uddybende - for ovenstående spørgsmål er (næsten) sort snak. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke et så stort mirakelmiddel som det bliver gjort til i kupon nyhederne.

Det har i nogle forsøg vist sig at sænke det Glykemiske index når det bliver taget i forbindelse med måltider, så hvis du spiser mange højt glykemiske måltider hjælper det måske en smule, men som sagt ikke et vidundermiddel.

Motion og fornuftige spisevaner er vejen frem :-)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har selv prøvet det, og det smager forfærdeligt!! :retard:

Det skulle tilsynladende rense kroppen for urenheder, og jeg syntes også at min urin har været "renere/klarere" i den periode hvor jeg indtog æble eddike, men ingen forandring på vægten...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share