K.I.S.S.


Søren W
 Share

Recommended Posts

Prøver det her når mit nuværende program er færdigt efter weekenden, tager en let uge og så fire uger på det her og ser hvad der sker, jeg forestiller mig at tage 10kg ren muskelmasse på.

Mandag Uge 1 Uge 2 Uge 3 Uge 4

Squat 5x5* 4x8 4x8 4x8

Incl. DB pres 4x8* 5x5 4x8 4x8

Chest supp. rows 4x8 4x8 5x5 4x8

Abs 2x10 2x10 2x10 2x10

Onsdag

Dødløft 4x8 4x8 4x8 5x5

Pushpress 5x5 4x8 4x8 4x8

Chins 4x8 5x5 4x8 4x8

Abs 2x10 2x10 2x10 2x10

Fredag

Frontsquat 4x8 4x8 5x5 4x8

Bænkpres 4x8 4x8 4x8 5x5

BB rows 5x5 4x8 4x8 4x8

Abs 2x10 2x10 2x10 2x10

Lørdag

Powercleans 4x8 5x5 4x8 4x8

Dips 4x8 4x8 5x5 4x8

Lat pulldown 4x8 4x8 4x8 5x5

Abs 2x10 2x10 2x10 2x10

*5x5 er to sæt opvarmning og tre workset, 4x8 er ét sæt opvarmning og tre workset

Pastet fra excel så et flot 0 for orden

Link to comment
Share on other sites

Det ser tungt ud, det minder lidt om mit program :wink: .

Jeg gjorde det at jeg gik fra eksempelvis at køre 5sæt bænkpres og 5 sæt dips, til at skiftes fra træningspas til træningspas med at køre hhv. 10 sæt bænkpres og 10 sæt dips. (Noget ala George Turner).

Som nævnt synes jeg der er kommet god masse på. Men styrken har umiddelbart ikke bevæget sig meget, så jeg vil vove at påstå det er godt til at opbygge masse, men knap så godt til at opbygge styrke. (Men det får jeg jo at se når jeg på et tidspunkt kører et "normalt" træningspas med 2x5 sæt i stedet for 10sæt)

Dog en lille notits at det ser ud somom der er voldsomt mange sæt, og jeg kunne have min tvivl om du kan gennemføre programmet. Jeg synes i hvertfald det trækker tænder ud bare at køre 10sæt i træk, i samme øvelse, men hold os endelig opdateret. Skriver du blog på din træning?

Held og lykke - Det skal nok blive godt

Edited by BananAgtigKo
Link to comment
Share on other sites

er det mig der er gal på den eller er det max 5 sæt pr øvelse??

Kan slet ikk fange hva der menes med mange sæt i træk som feks banan skriver

Helt korrekt er det max fem sæt, incl. to sæt opvarmning, så jeg er ikke det mindste i tvivl om hvor vidt jeg kan klare det. Bananen må have misforstået noget :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Helt korrekt er det max fem sæt, incl. to sæt opvarmning, så jeg er ikke det mindste i tvivl om hvor vidt jeg kan klare det. Bananen må have misforstået noget :laugh:

:4oops: hehe. overså lige der stod uge 1, 2, 3, 4. Troede du ville køre 5x5 + 4x8 + 4x8 + 4x8 i et og samme træningsæt. Det så også helt vildt ud.

Så, det program burde du snildt ku køre. Har en kammerat der kører noget tilsvarende i øjeblikket. (Et program fra T-nation hvor man kører fullbody 5 gange i ugen, med få udvalgte øvelser) Han har rigtig god fremgang indtil videre. Han har kørt det ca. 6 uger nu.

Link to comment
Share on other sites

:4oops: hehe. overså lige der stod uge 1, 2, 3, 4. Troede du ville køre 5x5 + 4x8 + 4x8 + 4x8 i et og samme træningsæt. Det så også helt vildt ud.

Så, det program burde du snildt ku køre. Har en kammerat der kører noget tilsvarende i øjeblikket. (Et program fra T-nation hvor man kører fullbody 5 gange i ugen, med få udvalgte øvelser) Han har rigtig god fremgang indtil videre. Han har kørt det ca. 6 uger nu.

Ja selvfølgelig kan jeg snildt køre det, jeg er ikke i tvivl om jeg kan klare programmet, jeg ville bare dele det med folk. Jeg har selv lige kørt programmet fra t-nation og synes det tager alt for lang tid, i hvert fald hvis man skal køre med ordentlige vægte. Det tog for lang tid selvom jeg pillede nogle sæt af, bar præg af at forfatteren aldrig har prøvet det selv, 40 minutter my ass :laugh:.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share