MaveMullerne vokser ikke længere :(


christianlauge
 Share

Recommended Posts

Ligger lige et billede ind --

post-17544-1209147716_thumb.jpg

Håber i kan se det..

14 år

49kg

172 høj

3-4 gange ugentlig træning.

Hej MOL'ere har trænet i nogle måneder og min mave er da vokset et stykke :). Men problemet er at mine muskler ikke vil vokse mere, og det skal lige siges at jeg spiser rigtig meget for tiden.

Og som kosttilskud tager jeg proteinshake hver anden dag. Har prøvet i en årgang, at tage mere belastning på men ingen hjælp der.

Lige nu tager jeg gerne 4 x 12-20 reps med 10kg belastning, 3 x 6-8 dragonflags, og en del Twist-torso på maskine. Kan måske hjælpe med nogle andre øvelser.

Men spørgsmålet er om i kan hjælpe mig med at løse mit problem... P.S Har ret lav fedtprocent.

I må da gerne bedømme billedet :D

Edited by christianlauge
Link to comment
Share on other sites

ja, lav fedprocent - det må du da have!

Jeg har en lillebror på 12, som er 170 høj og vejer - 70 kg! Han har ikke meget mere fedt på kroppen end dig, så jeg tror at du skal spise MEGET mere..

Enten er din lillebror born-to-be-BB'er, eller også virker jeres badevægt ikke! Den sidste er nok mest sandsynlig. ;)

@Christianlauge: Hvis du regnede med at få sixpack af et par måneders mavetræning, så tro om igen :)

Så bare vær tålmodig, og hold din træning god og varieret. Og selvfølgelig spis godt.

Hvad sker der forresten for den sindsyge knogle der stikker ud i din højre side? Er det fordi du af en eller anden grund, holder vejret mens du tager billedet eller sådan noget?

Link to comment
Share on other sites

Ligger lige et billede ind --

post-17544-1209147716_thumb.jpg

I må da gerne bedømme billedet :D

Billedet er meget uklart og bærer præg af, at være taget med et kamera af dårlig kvalitet.

Beskæringen lader også meget at ønske tilbage.

Edited by 789
Link to comment
Share on other sites

Morgen :

1-2 skåle cornflakes

1 stykke frugt

1 glas mælk.

½ liter vand

Mellemmåltid:

Frugt

knækbrød

proteinshake (efter træning)

½ liter vand

Middag:

Grovbrøds sandwich med kylling pålæg.

1 stykke frugt

så meget vand som muligt.

Mellemmåltid:

Gullerøder eller andet med højt fiber indhold.

Aften:

Hvad der kommer på bordet.. Spiser gerne lidt ekstra hvis jeg har trænet.

Natmad:

En proteinshake eller en banan.

Link to comment
Share on other sites

det frugt du har på planen er selvfølgelig godt. istedet for cornflakes kunne du spise havregryn. det vil jeg da sige er bedre.

er det i skolen "mellemmåltid" er? hvis det er det, så tag noget rugbrød med kødpålæg istedet. og meget af det, der er bedre

end knækbrød osv. middag ser fin ud, men der kunne du også varme nogle ris (som du laver i forvejen, det gør jeg selv)

og blande dem på panden med nogle grøntsager og spændene krydderier, eller hvis du har noget sovs fra igår (som du bare

ber din mor eller far gemme til næste dag) så kan du også spise det med risene.

det næste mellemmåltid skal du måske bare spise noget mere frugt end du gør nu.

aftensmaden er der ikke så meget at sige til, men spørg dine forældre om i ikke kan få noget mere kød, hvis i ikke gør det i forvejen.

og i forbindelse med aftensmaden kan du også tage fisketablet, og/eler multivitamin. det er fint.

som natmad lige før du skal sove kan du tage weightgainer.

jeg ved ikke om du kan bruge det her til noget, men det har helt sikkert hjulpet mig, da jeg har taget lidt over 10 kg på , på 2½ måned,

blandet med en masse træning selvfølgelig (og kilo'ene er ikke fedt)

bare ret mig hvis noget af det jeg siger er helt forkert.

Link to comment
Share on other sites

jeg ved ikke om du kan bruge det her til noget, men det har helt sikkert hjulpet mig, da jeg har taget lidt over 10 kg på , på 2½ måned,

blandet med en masse træning selvfølgelig (og kilo'ene er ikke fedt)

bare ret mig hvis noget af det jeg siger er helt forkert.

Alt efter hvor gode diner gener er, og om du har krudtet den, er en stor procentdel af de 10 kg altså fedt og væske.

Husk at kigge i spejlet og ikke kun se på vægten så du ikke kommer til at bulke for hurtigt :smile:

Link to comment
Share on other sites

jeg ved ikke om du kan bruge det her til noget, men det har helt sikkert hjulpet mig, da jeg har taget lidt over 10 kg på , på 2½ måned,

blandet med en masse træning selvfølgelig (og kilo'ene er ikke fedt)

bare ret mig hvis noget af det jeg siger er helt forkert.

ingen tvivl om at det hele ikke er muskelmasse...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share