Armstrong gør comeback i tdf


apprenti
 Share

Recommended Posts

Hans tråd var helt igennem fantastisk. Korrekt, han var ingen charmetrold. Men hans lårmuskler og måden han kørte TT på ... damn, rå power og sublim æstetik.

Z

QFT- Han var smuk!

FORHELVED jeg glæder mig til TdF.

Tænk at vi kommer til at se Armstrong svede, fordi han faktisk bliver nød til at gøre sig go.

Jeg håber den etbollede lortehillbilly får så meget røvfuld!!!!!!!

(men vi ved jo alle sammen at han vinder igen)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 94
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg håber den etbollede lortehillbilly får så meget røvfuld!!!!!!!

(men vi ved jo alle sammen at han vinder igen)

Det er muligvis ironisk du skriver det men hvis ikke hvorfor så? Jeg må indrømme at hans arrogance har irriteret mig grænseløst men jeg tror også den har beskyttet ham og holdt ham fokuseret når han har haft brug for det... der er nok ikke en sportsmand jeg har større respekt for end Lance Armstrong og jeg håber inderligt at han tager et tour-trofæ mere

Link to comment
Share on other sites

Jeg beder og tigger Jan Ullrich om et comeback. Jeg har skrevet en mail til ham via hans hjemmeside.

Jeg håber, han svarer: "Jeg har lige taget en doughnut ud af munden, smidt den i skraldespanden og sprunget op på min cykel. Her bliver jeg indtil, jeg i juli bliver fejret i Paris som vinder af Tour de France 2009. Ønsk mig held og lykke".

tjek evt. denne facebookgruppe: http://www.new.facebook.com/profile.php?id...gid=76613945453

Link to comment
Share on other sites

Det er muligvis ironisk du skriver det men hvis ikke hvorfor så? Jeg må indrømme at hans arrogance har irriteret mig grænseløst men jeg tror også den har beskyttet ham og holdt ham fokuseret når han har haft brug for det... der er nok ikke en sportsmand jeg har større respekt for end Lance Armstrong og jeg håber inderligt at han tager et tour-trofæ mere

Han er en arrogant løgner uden menneskelige karakteristika- han er charme/humorforladt, men tror selv han har begge dele! Og han har ødelagt min kærlighed til TDF

Edited by Christian B
Link to comment
Share on other sites

lol der er nok en der er bitter... sådan ser jeg ham slet ikke men dig om det

Ja jeg er bitter fordi jeg elsker Ulle så højt, så per definition hader jeg Lance for at have vundet over ham så mange gange!

Ulle var på mange måder menneskelig-

Han var glad for god mad :4mewantfood: Han kom til at køre spritkørsel en enkelt gang og smadrede sin bil.

Han kunne møde temmeligt overvægtig op til touren.

Han tog vist noget speed engang hav var i byen..

Hans første pengepræmie gik til is og lakrids!

Og på trods af alle disse menneskelige fejl, kørte han 99% af konkurrenterne sønder og sammen :devil:

DET er i mine øjne umenneskeligt!!!

Link to comment
Share on other sites

Ja jeg er bitter fordi jeg elsker Ulle så højt, så per definition hader jeg Lance for at have vundet over ham så mange gange!

Ulle var på mange måder menneskelig-

Han var glad for god mad :4mewantfood: Han kom til at køre spritkørsel en enkelt gang og smadrede sin bil.

Han kunne møde temmeligt overvægtig op til touren.

Han tog vist noget speed engang hav var i byen..

Hans første pengepræmie gik til is og lakrids!

Og på trods af alle disse menneskelige fejl, kørte han 99% af konkurrenterne sønder og sammen :devil:

DET er i mine øjne umenneskeligt!!!

Tjaaa jeg synes det er stupidt at øsle sit talent væk på den måde uanset hvor menneskeligt det end måtte forekomme... Det er ikke at Armstrong har vundet så mange gange der gør ham til en fantastisk atlet i mine øjne... det er hans vilje til altid at rejse sig i modgang der gør ham til en så enestående atlet og personlighed :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tjaaa jeg synes det er stupidt at øsle sit talent væk på den måde uanset hvor menneskeligt det end måtte forekomme... Det er ikke at Armstrong har vundet så mange gange der gør ham til en fantastisk atlet i mine øjne... det er hans vilje til altid at rejse sig i modgang der gør ham til en så enestående atlet og personlighed :smile:

Har han ikke kun rejst sig én gang efter modgang, hans kræftsygdom?

Han vandt jo alle tdf efter da, det er jo ikke så pokkers meget modgang-

Der Jan derimod kom igen og igen efter nederlagene..

Som en smuk rødblond fugl Fønix....

Edited by Christian B
Link to comment
Share on other sites

Bliver så fedt at Armstrong er tilbage i Touren, og respekt for at han tør, han vandt trods alt touren 7 gange, og det må være træls at stille op endnu engang for så måske at tabe...

Efter min mening har touren ikke været det samme siden Ullrich og Armstrong stoppede. F.eks. i år hvor Sastre vinder. Han har jo på ingen måde samme overlegne overskud som de andre... Savner de hårde bjergetapper hvor tourens alfahan smadrer resten af feltet... Ligesom da ørnen fløj højest...

Edited by Kafir
Link to comment
Share on other sites

hmmm gad vide om han kan komme tilbage ligeså stærk, der må vel betyde noget at han ikke har trænet seriøst i flere år?

Der er vel bare et amerikansk medicinalfirma der har opfundet et nyt doping middel. Stort set ALLE de ryttere som sluttede efter Armstrong 7 år i streg har enten indrømmet eller er blevet snuppet for doping. Skal nogen så fortælle mig at selv om Armstrongs konkurrenter var dopet, så kørte han alligevel så suverænt fra dem udelukkende på motivation og træning. Så naive er der vel ingen der er. Armstrong er den største uopklarede dopingskandale i Tourens historie, og jeg håber og tror på at ASO aldrig vil tillade ham at stille op. Prøv fx. at se dette klip, hvor han sprinter op af Ventoux fra Botero,Pantani osv. som vi idag VED var dopet. Ren rytter Lance, ha ha ha! stay the fuck away from the Tour!

Armstrong Vs. Pantani

Link to comment
Share on other sites

Bliver så fedt at Armstrong er tilbage i Touren, og respekt for at han tør, han vandt trods alt touren 7 gange, og det må være træls at stille op endnu engang for så måske at tabe...

Efter min mening har touren ikke været det samme siden Ullrich og Armstrong stoppede. F.eks. i år hvor Sastre vinder. Han har jo på ingen måde samme overlegne overskud som de andre... Savner de hårde bjergetapper hvor tourens alfahan smadrer resten af feltet... Ligesom da ørnen fløj højest...

Ligesom da dopingen var på sit højeste? Sådan får vi næppe Tour'en at se igen :)

Selvom jeg altid har holdt med Ullrich har jeg nu også været Armstrong fanboy, for kunne man være andet når han var så overlegen?

Jeg må finde mit Livestrong armbånd frem igen, det tog faktisk flere år før jeg tog det af, wowow.

Link to comment
Share on other sites

Der er vel bare et amerikansk medicinalfirma der har opfundet et nyt doping middel. Stort set ALLE de ryttere som sluttede efter Armstrong 7 år i streg har enten indrømmet eller er blevet snuppet for doping. Skal nogen så fortælle mig at selv om Armstrongs konkurrenter var dopet, så kørte han alligevel så suverænt fra dem udelukkende på motivation og træning. Så naive er der vel ingen der er. Armstrong er den største uopklarede dopingskandale i Tourens historie, og jeg håber og tror på at ASO aldrig vil tillade ham at stille op. Prøv fx. at se dette klip, hvor han sprinter op af Ventoux fra Botero,Pantani osv. som vi idag VED var dopet. Ren rytter Lance, ha ha ha! stay the fuck away from the Tour!

Armstrong Vs. Pantani

Der er mange grunde til at tro på Lance Armstrong var dopet. (selv om han er uskyldig til det modsatte er bevist). Under alle omstændigheder er det noget sværere at snyde nu end det var de gange Lance vandt. Det bliver spændende at følge.

Link to comment
Share on other sites

Sjovt som folk har travlt med at kalde Armstrong - der aldrig har leveret en positiv dopingtest trods utallige tests i og udenfor konkurrence - en løgner, mens der er stor sympati for Ullrich, der trods alt har indrømmet at have været dopet op over begge ører og som smed sit talent væk, fordi han hellere ville leve det gode liv i stedet for at træne i offseason.

Armstrong havde 100% styr på træningen og kosten og brugte - modsat de fleste af sine konkurrenter - offseason på at studere og køre TdF-etaperne igennem og holde øje med konkurrenterne så han var helt forberedt på Touren. Derudover havde han et fantastisk og erfarent hold bag sig, hvor ledelsen havde samme perfektionistiske indgang til løbet.

Edit: Og inden nogen sikkert påpeger det, som min avatar afslører, så ja.. jeg er biased :laugh: Jeg er stor fan af Armstrong, både for hans sportslige præstationer, generelle indstilling og det kæmpe arbejde han yder i kampen mod kræftsygdomme.

Edited by RuneN
Link to comment
Share on other sites

Der er mange grunde til at tro på Lance Armstrong var dopet. (selv om han er uskyldig til det modsatte er bevist). Under alle omstændigheder er det noget sværere at snyde nu end det var de gange Lance vandt. Det bliver spændende at følge.
Uskyldig indtil modsatte er bevist, tjaaaa det er O.J Simpson også. Jeg håber ALDRIG at se ham i cykling igen. Tænk på alle de talenter som han har været med til at smadre pga. af hans doping snyd!
Link to comment
Share on other sites

Tror I ikke, at Lance har set muligheden for en 'let' toursejr, set ud fra dette års niveau. Alt andet lige ville han nemt kunne have kørt fra Sastre og co., hvis han mødte op i en nogenlunde form?

Således kan han cementere sin status som konge, endnu mere end den allerede er.

Det er min lille teori :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tror I ikke, at Lance har set muligheden for en 'let' toursejr, set ud fra dette års niveau. Alt andet lige ville han nemt kunne have kørt fra Sastre og co., hvis han mødte op i en nogenlunde form?

Således kan han cementere sin status som konge, endnu mere end den allerede er.

Det er min lille teori :smile:

Jeg er ret sikker på Contador stiller op næste år, så helt let bliver det vel ikke.

Link to comment
Share on other sites

Glem det, Jan Ullrich gør aldrig come back til elitesport. Manden gemmer sig i en bjerghytte et sted og spiser bananer og is og har uden tvivl taget mindst 10-15 kg på siden 2006 :tongue:

Lance er tilstrækkelig ærgerrig og determineret til at gøre dette her. Jeg havde dog forestillet mig, at han havde nok i at arbejde for fonden og prøve nye grænser af med maratonløb og stille og roligt arbejde på en politisk karriere. Men hvad kræver endnu mere nosser end det? At gøre come back til professionel cykling, hvor han har alt at tabe. Og det sætter ham endnu mere op.

Lance er et større fysisk talent end Landis og Basso, som begge vender tilbage i 2009. Han er et større fysisk talent end Sastre, Evans, Pereiro, Valverde, Leipheimer, Klöden og på sine komplette evner som cykelrytter også end Contador, som nok er den største contender pt. Jeg tror det er det, han tænker. Han ser Sastre vinde TdF og tænker.. wtf, ham kan jeg slå på 90%!

Men, men alderen trykker og det kommer til at kræve blod, sved og tårer at komme tilbage i topform. Men hvis der er én, der kan gøre det, er det Lance. Han fortjener kæmpe respekt, hvis han kommer tilbage og kan blande sig i toppen.

I øvrigt vil et hold journalister følge ham 24-7 og dokumentere hans vej tilbage. De har fået ubegrænset adgang til hans forberedelser. Lance deltager desuden i blodpasset og UCI-tests som alle andre. Hvis han skulle have bygget sin karriere på EPO og bloddoping løber han en kæmpe risiko ved at gøre dette her..

Link to comment
Share on other sites

Glem det, Jan Ullrich gør aldrig come back til elitesport. Manden gemmer sig i en bjerghytte et sted og spiser bananer og is og har uden tvivl taget mindst 10-15 kg på siden 2006 :tongue:

Han var i knivskarp form i 2006- han har før gjort det godt med 10kg overvægt i forhold til 2006 :tongue:

Kom nu Ulle!!!! One Fucking final showdown!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Han var i knivskarp form i 2006- han har før gjort det godt med 10kg overvægt i forhold til 2006 :tongue:

Kom nu Ulle!!!! One Fucking final showdown!!!!!

Forget it :smile:

Ullrich har aldrig selv overvejet at vende tilbage til cykelsporten igen:

Det har jeg aldrig overvejet. Og slet ikke nu: Jeg er en lykkelig mand. Man skal selvfølgelig aldrig sige aldrig men husk på, at Lances og min cykelhistorie er vidt forskellig. Han stoppede, mens han var på toppen. Jeg måtte skuffet eskorteres ud af bagdøren. Under alle omstændigheder, så ønsker jeg Lance alt mulig held og lykke, og jeg vil helt sikkert ringe til ham en af de nærmeste dage.

Link to comment
Share on other sites

Alt håb er ikke ude. Citatet lyder sådan her ifølge kunsport.dk.

Der kan man lige så godt hæfte sig ved at han siger: "man skal aldrig sige aldrig"

"Når Lance Armstrong vender tilbage, burde jeg vel også gøre det. Jeg har ikke tænkt så meget over det, men man skal aldrig sige aldrig. Vi har forskellige baggrunde, Lance og jeg. Han afsluttede foreløbigt karrieren med en sejr. Jeg afsluttede min med et nederlag. Det sidder endnu dybt i mig. Men jeg ønsker Lance held og lykke. Jeg vil forsøge at ringe til ham en af de næste dage, siger Ullrich ifølge kunsport.dk til Bild".

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share