former?


ayaaya
 Share

Recommended Posts

  • Replies 110
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hvor er det bare typisk - du må godt dreje hovedet a led efter andre kvinder - men din egen smukke kone vil du have for dig selv "some guyes take a beautyfull girl and hide her away from the rest of the world" - helt i orden, så burd du bare ikke selv være så kvindegal

AYA

HAHAHA! :lol:

Der er forskel på "skjule" sin kone og så til at poste billeder af hende i g-streng på nettet!!! B) :D

Bare rolig, jeg prøver bestemt ikke at skjule hende af vejen, faktisk regner jeg med at slæbe hende med til Mol-træf 3 hvis det bliver på Sjælland. Så håber jeg at "Femme d'Amour" ;) , b-skaal og de andre stærke kvinder kan inspirere hende til at løfte med tunge vægte! :pumpin:

Du føler dig godt nok forbigået. Post nogle billeder så skal vi kigge på dem.
Ja, det må være på sin plads! :bigsmile:
Ej, seriøst jeg har sgu været sammen med en del forskellige piger (ikke 2 er jo i reglen ens  ), og det er ikke ubetinget de flotteste der er sjovest at være sammen med  

Min nuværende kærste *kigger sig til begge side* har da lidt brede hofter - men hey, hvad gør det bare hun laver knibeøvelser

Haha… Du er bare for nasty Nexus! LOL :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal ha gjort noget ved mine løft hvis jeg skal andet end at batle mod jer i skak.

Spiller du skak??? Jeg spiller engang imellem på TV2 men det er ikke så sjovt at spille med folk man ikke kender (!?) - hvis du har lyst, kunne vi jo dyste lidt.

Skak er nok det bedste brætspil, der er opfundet. Spillede det meget engang, men spiller ikke mere.... :)

Link to comment
Share on other sites

Du føler dig godt nok forbigået. Post nogle billeder så skal vi kigge på dem.

Enig... nu har vi hjulpet (og forarget) nok... Hvad med om kritikken eller roserne kan blive lidt mere målrettede Aya??? :bounce:

Ikke forstået ??? Hvordan skal jeg gøre kritikken/rosen mere målrettet end den er - det var da målrettet kritik at han ikke vil vise sin dame frem her, men gerne selv kigge på andre damer.

Desuden er jeg en kvinde, så jeg har altså ikke billeder af andre kvinder liggende - nu må I fandme lige....

:blink:

Link to comment
Share on other sites

Du føler dig godt nok forbigået. Post nogle billeder så skal vi kigge på dem.

Enig... nu har vi hjulpet (og forarget) nok... Hvad med om kritikken eller roserne kan blive lidt mere målrettede Aya??? :bounce:

Ikke forstået ??? Hvordan skal jeg gøre kritikken/rosen mere målrettet end den er - det var da målrettet kritik at han ikke vil vise sin dame frem her, men gerne selv kigge på andre damer.

Desuden er jeg en kvinde, så jeg har altså ikke billeder af andre kvinder liggende - nu må I fandme lige....

:blink:

Hov - jeg glemte at jeg ikke lige sad ved min egen maskine - ovenstående indlæg er fra mig.

VH AYA

Link to comment
Share on other sites

Du føler dig godt nok forbigået. Post nogle billeder så skal vi kigge på dem.

Enig... nu har vi hjulpet (og forarget) nok... Hvad med om kritikken eller roserne kan blive lidt mere målrettede Aya??? :bounce:

Ikke forstået ??? Hvordan skal jeg gøre kritikken/rosen mere målrettet end den er - det var da målrettet kritik at han ikke vil vise sin dame frem her, men gerne selv kigge på andre damer.

Desuden er jeg en kvinde, så jeg har altså ikke billeder af andre kvinder liggende - nu må I fandme lige....

:blink:

Kære Aya, vi taler om dig, det er dig, vi vil se sobre billeder af, så vi kan rose din krop og booste din manglende selvtillid.

'Pyt

Edited by Vandpyt
Link to comment
Share on other sites

Du føler dig godt nok forbigået. Post nogle billeder så skal vi kigge på dem.

Enig... nu har vi hjulpet (og forarget) nok... Hvad med om kritikken eller roserne kan blive lidt mere målrettede Aya??? :bounce:

Ikke forstået ??? Hvordan skal jeg gøre kritikken/rosen mere målrettet end den er - det var da målrettet kritik at han ikke vil vise sin dame frem her, men gerne selv kigge på andre damer.

Desuden er jeg en kvinde, så jeg har altså ikke billeder af andre kvinder liggende - nu må I fandme lige....

:blink:

Kære Aya, vi taler om dig, det er dig, vi vil se sobre billeder af, så vi kan rose din krop og booste din manglende selvtillid.

'Pyt

Hvor er du bare sød :) :) :)

Men jeg har ikke nogle billeder af mig, :jehon: - desuden kan jeg slet ikke holde til at blive sammenlignet med de sild der er her på siden, de er ALT for pæne

Link to comment
Share on other sites

Desuden er jeg en kvinde, så jeg har altså ikke billeder af andre kvinder liggende - nu må I fandme lige....

- Arh, du er da også så kedelig igen... B) B) B) B) B)

ja jeg ved det godt :( suk men det er nok fordi jeg ikke er så pæn :retard: eller også er det bare fordi jeg ikke er til andre kvinder :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Men jeg har ikke nogle billeder af mig, :jehon: - desuden kan jeg slet ikke holde til at blive sammenlignet med de sild der er her på siden, de er ALT for pæne

Vi vil ikke sammenligne dig med andre, men kigge på dig med friske nysgerige øjne, og finde al den skønhed du ikke selv kan se.

'Pyt

Link to comment
Share on other sites

Men jeg har ikke nogle billeder af mig,  :jehon:  - desuden kan jeg slet ikke holde til at blive sammenlignet med de sild der er her på siden, de er ALT for pæne

Vi vil ikke sammenligne dig med andre, men kigge på dig med friske nysgerige øjne, og finde al den skønhed du ikke selv kan se.

'Pyt

He he pyt, du lyder næsten lidt trængende? :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal ha gjort noget ved mine løft hvis jeg skal andet end at batle mod jer i skak.

Spiller du skak??? Jeg spiller engang imellem på TV2 men det er ikke så sjovt at spille med folk man ikke kender (!?) - hvis du har lyst, kunne vi jo dyste lidt.

Er du hård?

'Pyt

Jeg har ikke spillet så meget det sidste stykke tid, så jeg måske ikke så opmærksom - but i'll catch on pretty fast. Vi kan sagtens finde ud af noget, hvis du får lyst på et tidspunkt.

Link to comment
Share on other sites

He he pyt, du lyder næsten lidt trængende? :D

Trængende efter?

Jeg prøver, blot at hjælpe den unge dame op af det hul hun psykisk har gravet for sig selv. Jeg har svært ved at se hvordan hendes billede på dette forum, skal kunne tilfredsstille noget, jeg, hvis trængende, langt nemmere kan få tilfredsstillet andre steder. ;)

'Pyt

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share