envendelige spørgsmål: pulsure hvilket et?


xeyelessx
 Share

Recommended Posts

Hej jeg har fået meget ud af min løbetrøning med mit pulsur.. Nu ønsker jeg dog at komme skridtet videre...

Jeg ønsker at finde en solidt GPS pulsur da jeg elsker at holde styr på hvor lange jeg har løbet og på hvilken tid så jeg ikke skal bruge tid på at sidde inde på rutemåleren bageffter for at finde ud af det...

Derudover vil det være rart hvis den fortæller mig hvor mange Kcal jeg har forbrændt

Helst også et brugervenligt systemm er godt nok meget inde i IT men min holdning er at jo mere simpelt tingene er jo bedre fungere de :D

PLz Hjælp mig :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil anbefale et Polar RS300X m. footpod. Kvalitetsur med behagelig brystbælte (GPS'en er vist tilkøB), som er let at betjene. Kompatibel med www.polarpersonaltrainer.com, hvor du via mikrofon kan overføre data til en træningsdagbog, (fungerer upåklageligt). Jeg synes det er et løbeur, som kan hvad det skal kunne, uden at være ekstravagant, til en virkelig fornugtig pris. mener prisen er ca. 1500-1600 kr.

mvh Mikkel

Edited by Gevind
Link to comment
Share on other sites

Jeg vil anbefale et Polar RS300X m. footpod. Kvalitetsur med behagelig brystbælte (GPS'en er vist tilkøB), som er let at betjene. Kompatibel med www.polarpersonaltrainer.com, hvor du via mikrofon kan overføre data til en træningsdagbog, (fungerer upåklageligt). Jeg synes det er et løbeur, som kan hvad det skal kunne, uden at være ekstravagant, til en virkelig fornugtig pris. mener prisen er ca. 1500-1600 kr.

mvh Mikkel

??

Eller et Polar FR60 med fod pood, skulle være næsten ligeså præcis som at løbe med GPS.

Link to comment
Share on other sites

Er GPS vigtigt - så er Garmin noget mere elegant end Poolar - deres GPS ting til armen er klodset.

Garmins software til PC er tilgengæld ren BR legetøj - her har Polar virkeligt en styrke...

Har hørt at man til Garmins bør hente noget freeware fra en 3. part

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share