Vægttabs-buddy


AgnesSofie
 Share

Recommended Posts

Hej allesammen!

Jeg er en pige på 19 år, der er ret utilfreds med sin krop.

Jeg er 171 cm høj og vejer nok omkring de 75 kilo. (jeg tør ikke veje mig selv længere)

Jeg mangler noget motivation, og jeg kunne godt tænke mig at skrive med en der muligvis

gennemgår det samme som jeg lige nu - altså det at skulle tabe sig 10-15 kilo.

Så er der nogen der kunne tænke sig at være min vægttabs-buddy? :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hej allesammen!

Jeg er en pige på 19 år, der er ret utilfreds med sin krop.

Jeg er 171 cm høj og vejer nok omkring de 75 kilo. (jeg tør ikke veje mig selv længere)

Jeg mangler noget motivation, og jeg kunne godt tænke mig at skrive med en der muligvisgive dig et tip til en start. gennemgår det samme som jeg lige nu - altså det at skulle tabe sig 10-15 kilo.

Så er der nogen der kunne tænke sig at være min vægttabs-buddy? :tongue:

Dejligt at du har besluttet dig at komme af med nogle kilo,-det kan lykkes! Jeg vil godt være din vægt-tabs buddy (der kan sagtens komme flere!) - jeg kunne nemt være din mor, rent aldersmæssigt. Men det er lige meget. Jeg kan godt huske hvordan min badevægt samlede støv i nogle år indtil jeg fandt den frem og SÅ besluttede mig for at komme af med de ekstra kilo. På det tidspunkt viste den 68 kg. fordelt på 166 cm. Jeg var ikke "tyk" men noget slasket. Det første jeg gjorde var at begynde at dyrke mere motion. Jeg meldte mig ind i et motionscenter og fandt ud af jeg elskede holdaktiviteter, især MBL og biking. Jeg kom gradvis (2 år!) ned på 60-62 kg, som passede fint til mig. Men hver gang vi har været på ferie sniger der sig 2-3 kg på og lige nu er jeg 64 kg og skal gerne ned på 59-60. Jeg tror, at det faktisk er sværere at komme af med nogle få kg end flere. Har hørt om flere der har været meget overvægtige og har tabt meget, men når de kommer i nærheden af "normalvægten" kan de ikke slippe de sidste 5-10 kg. Så hvis du har lyst til at skrive lidt herinde vil jeg godt svare. I dag skal jeg først på job og i aften til zumba og biking. Glæder mig! MVH

Link to comment
Share on other sites

Dejligt at du har besluttet dig at komme af med nogle kilo,-det kan lykkes! Jeg vil godt være din vægt-tabs buddy (der kan sagtens komme flere!) - jeg kunne nemt være din mor, rent aldersmæssigt. Men det er lige meget. Jeg kan godt huske hvordan min badevægt samlede støv i nogle år indtil jeg fandt den frem og SÅ besluttede mig for at komme af med de ekstra kilo. På det tidspunkt viste den 68 kg. fordelt på 166 cm. Jeg var ikke "tyk" men noget slasket. Det første jeg gjorde var at begynde at dyrke mere motion. Jeg meldte mig ind i et motionscenter og fandt ud af jeg elskede holdaktiviteter, især MBL og biking. Jeg kom gradvis (2 år!) ned på 60-62 kg, som passede fint til mig. Men hver gang vi har været på ferie sniger der sig 2-3 kg på og lige nu er jeg 64 kg og skal gerne ned på 59-60. Jeg tror, at det faktisk er sværere at komme af med nogle få kg end flere. Har hørt om flere der har været meget overvægtige og har tabt meget, men når de kommer i nærheden af "normalvægten" kan de ikke slippe de sidste 5-10 kg. Så hvis du har lyst til at skrive lidt herinde vil jeg godt svare. I dag skal jeg først på job og i aften til zumba og biking. Glæder mig! MVH

Det lyder rigtig godt! Det hjælper faktisk at andre siger til en at det godt kan lykkes. Har jo mistet mere håb end jeg har mistet kilo henad vejen. Er glad for at du vil være min buddy!

MVH

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Jeg kunne da også godt tænke mig at være med :)

Er selv 21 :D, har fra den 1 januar gået fra 85 kg til omkring 72,6-73,2 nu, ( min vægt hader mig, og kan faktisk svinge op mod 10 kg mellem 2 vejninger lige efter hinanden :( ) .. Men ja mangler stadig de sidste 5-10 kg for at få bikinikroppen tilbage, personligt dyrker jeg motion mindst 3 gange om ugen og spiser forholdvis sundt, men det mener jeg at, jeg har en ugentligt usund dag- hvor jeg spiser fx en pose chips eller lignede og udover det så har jeg selvfølgelig sat mit alkohol forbrug ned, men drikker stadig engang imellem :)

- Så bare rolig det med at tabe sig, det skal du og alle andre nok kunne gøre, det er bare med at tage sig sammen og få lavet om på nogle vaner :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share