Vil gerne tage på!


Kaulitzlover17
 Share

Recommended Posts

Jeg vil gerne tage på i vægt da jeg er 183 cm høj og vejer (kun) 61 kg.

Personligt vil jeg gerne tage bare lidt mere på da jeg gerne vil have lidt mere "Foran", men samtidig vil jeg gerne styrketræne så jeg kan få nogle flere muskler og ikke se så spinkel ud på armene.

Men hver gang jeg f.eks løber en tur på bare sølle 3-5 km, så kan jeg når jeg går hjem og vejer mig sagtens have tabt mig 0.5 kg og jeg er virkelig træt af det!

Er der nogle som enten har samme problem eller bare har et godt råd?

Det skal lige siges at jeg er en pige i teenage årene

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil gerne tage på i vægt da jeg er 183 cm høj og vejer (kun) 61 kg.

Personligt vil jeg gerne tage bare lidt mere på da jeg gerne vil have lidt mere "Foran", men samtidig vil jeg gerne styrketræne så jeg kan få nogle flere muskler og ikke se så spinkel ud på armene.

Men hver gang jeg f.eks løber en tur på bare sølle 3-5 km, så kan jeg når jeg går hjem og vejer mig sagtens have tabt mig 0.5 kg og jeg er virkelig træt af det!

Er der nogle som enten har samme problem eller bare har et godt råd?

Det skal lige siges at jeg er en pige i teenage årene

Hvis du gerne vil tage på og få større arme, så skal du blot gå i gang med at spise noget mere og træne.

Selvfølgelig taber du dig under løb da du sveder, så det er væske du taber og det skal nok komme igen, når du drikker noget vand. :wink:

Jeg forstår ikke helt dit problem, kan du være lidt mere konkret?

Link to comment
Share on other sites

Jeg forstår ikke, hvorfor du mener at tage på og styrketræne er modsætninger? Du får det til at lyde som om, du skal vælge det ene eller det andet. Du kan sagtens kombinere begge, men det øgede aktivitetsniveau du vil få, hvis du begynder at styrketræne skal selvfølgelig modsvares af et ligeledes højere indtag af mad.

Jeg synes du skal prøve at finde dit ligevægtsindtag. Prøv over en uges tid at spis det nogenlunde samme antal kalorier hver dag og se så, hvordan din vægt har ændret sig. Er den det samme (du skal selvfølgelig veje dig på samme tidspunkt, om morgenen er bedst), så er det cirka dit ligevægtsindtag. Prøv så at spis ca. 500 kalorier mere hver dag i en uge, og se hvordan din vægt har ændret sig. Så snart du ved, hvad dit ligevægtsindtag er, bliver det langt nemmere for dig at lave en plan over, hvor meget du skal spise for at tage på, uden at du tager unødvendigt meget på.

Vægttabet når du løber er selvfølgelig bare væsketab og intet at være bekymret over.

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke godt for apetitten at høre Tokyo Hotel, så bliver man tynd og emo-agtig.

Hvad har det at gøre med Tokio Hotel?

- Det er lidt dumt, at du skriver det, når det slet ikke har noget med emnet at gøre... :blink:.

& man bliver forresten ikke tynd og emo-agtig...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share