Førstegangskøb af spinningsko


NovemberNovember
 Share

Recommended Posts

Hey alle

Jeg er mand på 19 år som er gået fra 112 kg til 88-90 kg med mere muskelmasse/struktur på kroppen. Med hensyn til min træning har jeg altid kørt solo, en træningsdag har generelt i lang tid været konditræning - styrketræning - konditræning.

Det er blevet lidt kedeligt i længden og jeg føler min krop har vendet sig til belastningen så jeg vil peppe træningen op med noget spinning i weekenden - har derfor brug for spinningsko (bruger str. 45 i alm. sko) men er der nogle specielle ting man skal tage højde for og hvad er en rimelig pris for sådan et par? Skal bruge dem i Fitness World, ved dog ikke lige om deres maskiner kræver specielle mærker.

Venlige hilsner herfra.

Link to comment
Share on other sites

Mærket på skoen er underordnet. Men du skal have de rigtige klamper til at skrue under skoene, så de sidder ordentligt i pedalen. Jeg mener, at du bare kan købe de røde Look-klamper til at skrue under. De burde passe til pedalerne på spinningcyklerne, men spørg for en sikkerhed skyld lige i din FW. Klamperne køber du i en cykelforretning.

Hvis du udelukkende skal bruge skoen til spinning, så ville jeg gå efter den billigst mulige, som samtidig føles rar på foden. Det er noget andet, hvis du skal ud at køre mange timer i træk på landevejen. Til spinning betyder vægt, vandtæthed o.lign. ikke det store. Så der skal du gå efter komforten. Spinningsko kan købes mange steder.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share