"Serious Strenght Training" (2002) sælges


Valdemar
 Share

Recommended Posts

Årsagen til salget er, at bogen fokuserer meget hypertrofi-træning (Body Building om du vil). Jeg er af sportmæssige årsager IKKE interesseret i at lægge ekstra vægt på kadavret, selvom det skulle være muskelmasse, så bogen er ikke så relevant for mig.

Stik mig en PM hvis du stadig er interesseret i bogen. Jeg arbejder i øvrigt ikke så langt fra DTU, og jeg synes at kunne huske at du er ingeniørstuderende, så hvis det er mere bekvemt for dig at samle bogen op i Ordrup fremfor Frederiksberg kan det også lade sig gøre.

Venlig hilsen Valdemar

Link to comment
Share on other sites

Hvad er grunden til salget?

Den er ikke specielt god!

Ej, har den selv, men har endnu ikke fået læst den dybdegående. Har kun læst nogle kapitler og sådan. Synes ikke umiddelbart den var vildt god, men det kunne være jeg skulle kigge den lidt grundigere efter! Indeholder mange billeder af grumme bodybuildere!

Edited by Lucas
Link to comment
Share on other sites

Den bog er simpelthen kanon, hvis man stræber efter hypertrofi! Den er baseret på fysiologiske fakta omkring hypertrofitræning, og inkluderer mange af de elementer som fx Dual Faktor og andre "videnskabelige" programmer baseres på (SD, progression af vægt, forøgelse af volumen over tid, double split...)

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes faktisk at den er god! Jeg har den selv. Der står en nogle gode ting om periodisering. Den henvnder sig ikke kun at henvende BB'er (selvom at der er nogle grumme billeder), men også til folk som bare vil have mere ud af deres træning.

Casper

Edited by qaz
Link to comment
Share on other sites

Serious Strength Training er en glimrende bog. Man skal dog være opmærksom på at den er temmelig lavniveau. Så har man opbygget et solidt vidensfundament, så ville jeg gå igang med lidt tungere bøger, såsom Supertraining og Science and Practice of Strength Training. For begyndere og folk som ikke er så meget inde i træningsteori er den dog ganske god.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Hvor kan de to andre i øvrigt købes (helst indenfor EU)?

gå ind på so.dk (studerende online) og søg på titlerne. Der er ingen af de engelske butikker der har Supertraining, men der er flere der har Zatsiorskys bog. Men supertraining kan købes hos Choice of champions i tyskland, og selvfølgelig også hos EliteFTS, som dog ligger i USA.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share