Knæbind


Roberto Baggio
 Share

Recommended Posts

du vil gern have dem lagt stramt, men du vil ikke rulle dem op?? :blink:

Nu squatter jeg aldrig med rigtig stramme knæbind. Mine de strammeste er hvad andre kalder løse, men de skal jo ligge lidt stramt for ikke at falde af, når man løfter :smile: Nu tager det mig jo kun ca. 30 sek. at lægge 2 par knæbind :wink:

Edited by Roberto Baggio
Link to comment
Share on other sites

min egen personlige erfaring er at Titans Titanium kan lægges strammer end Inzers wraps set i forhold til at de er oprullet lige stramt.

Men tilgengæld synes jeg ikke titans giver samme pop i bunden, jeg synes det er en meget mere glidende bevægelse end ved inzers, som stopper dig mere brat. :smile:

Link to comment
Share on other sites

min egen personlige erfaring er at Titans Titanium kan lægges strammer end Inzers wraps set i forhold til at de er oprullet lige stramt.

Men tilgengæld synes jeg ikke titans giver samme pop i bunden, jeg synes det er en meget mere glidende bevægelse end ved inzers, som stopper dig mere brat. :smile:

Tak, for dit svar. De knæbind som du omtaler, hvilken farve er de? og ved du evt., hvad de koster?

Link to comment
Share on other sites

Titans Titanium wraps findes kun i en farve kombination, sort med blå striber.

Inzers er sorte med røde striber.

de titan knæbind som er hvide med røde striber er deres såkaldte Red Devil, deres trænings wraps

Inzers og titanium koster ca. det samme omkring 300kr for et par + forsendelse

Edited by p1kz0r
Link to comment
Share on other sites

Titans Titanium wraps findes kun i en farve kombination, sort med blå striber.

Inzers er sorte med røde striber.

de titan knæbind som er hvide med røde striber er deres såkaldte Red Devil, deres trænings wraps

Inzers og titanium koster ca. det samme omkring 300kr for et par + forsendelse

Takker. Skal nok have fat i et par titanium så. Det bliver spændende at prøve sådan et par :smile:

Link to comment
Share on other sites

Takker. Skal nok have fat i et par titanium så. Det bliver spændende at prøve sådan et par :smile:

Jeg synes det er nogen udemærket knæbind, jeg synes både at de kan lægges strammere og lægges mere behageligt, men giver dog ikke samme pop som inzers

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share