Løb og store *biip*


MissDumbell
 Share

Recommended Posts

Jeg har et rimelig stort brystmål og har altid brugt/bruger sports-bh - men synes altså de der *biip* hoppe og danser :blink: Jeg er glad for at løbe på løbebåndet - men min pulsmåler bliver hele tiden skubbet nedad

Jeg bruger - i BH - 90 F/G - men synes det er svært at finde sports-bh'er i den str som sidder ordentlig.

Nogen som kan give mig et par gode råd? -udover en bryst-reduktion altså :laugh:

:crazy:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har et rimelig stort brystmål og har altid brugt/bruger sports-bh - men synes altså de der *biip* hoppe og danser :blink: Jeg er glad for at løbe på løbebåndet - men min pulsmåler bliver hele tiden skubbet nedad

Jeg bruger - i BH - 90 F/G - men synes det er svært at finde sports-bh'er i den str som sidder ordentlig.

Nogen som kan give mig et par gode råd? -udover en bryst-reduktion altså :laugh:

:crazy:

Kan man overhovedet få ordentlige sportsbh´er i den str.? jeg kan ingen finde, så jeg har en der hedder xl og e, tror jeg det er og det er absolut ikke optimalt, overvejer at bestille nogen fra england, men vil jo helst prøve inden jeg smider penge efter noget.

Jeg vil i spænding følge denne tråd

Link to comment
Share on other sites

Kan man overhovedet få ordentlige sportsbh´er i den str.? jeg kan ingen finde, så jeg har en der hedder xl og e, tror jeg det er og det er absolut ikke optimalt, overvejer at bestille nogen fra england, men vil jo helst prøve inden jeg smider penge efter noget.

Jeg vil i spænding følge denne tråd

Ja det er også sådan noget "hø" jeg render rundt i - fra cascal /eller hva de nu hedder - og de sad jo fint i butikken - men det er somom de bliver "løsere" i det når de bliver våde/svedige :crazy:

jeg var i USA sidste år hvor jeg også kiggede efter "sports-bh i store str" (det BURDE de sgu da ha i USA ) - men nej :nonono:

:mad:

Link to comment
Share on other sites

Jeg ved ikke om du kan bruge det til noget, for jeg er ikke lige ekspert på området....

Jeg ved bare jeg har set på Polars website, at Triumph laver nogle sports BH'er, hvor man kan putte pulsmåleren i den.

Du kan se den her:

http://www.polar.fi/polar/channels/eng/seg...ccessories.html

...Googlede efter forhandlere, man kan købe den I England her (ser dog anderledes ud):

http://www.newitts.com/product/IT003313/Po..._Sports_Bra.htm

Link to comment
Share on other sites

Ja det er også sådan noget "hø" jeg render rundt i - fra cascal /eller hva de nu hedder - og de sad jo fint i butikken - men det er somom de bliver "løsere" i det når de bliver våde/svedige :crazy:

jeg var i USA sidste år hvor jeg også kiggede efter "sports-bh i store str" (det BURDE de sgu da ha i USA ) - men nej :nonono:

:mad:

Min er også derfra, det værste er så at der i butikken hvor jeg købte den stod at sporsbh´er var meget vigtige at bruge ok så alle med mere end en c-skål skal så lade være at dyrke sport eller hvad?

Men har fundet en på nettet jeg overvejer at købe.

Link to comment
Share on other sites

Min er også derfra, det værste er så at der i butikken hvor jeg købte den stod at sporsbh´er var meget vigtige at bruge ok så alle med mere end en c-skål skal så lade være at dyrke sport eller hvad?

Men har fundet en på nettet jeg overvejer at købe.

Jeg har også googlet og fandt det her: http://www.lace.dk/shop/default.asp?page=C...ge.asp?PageID=7

Jeg skal alligevel ind til byen imorgen - så jeg vil aflægge butikken et besøg - og prøve mig frem - og så må vi se om jeg er heldig. De siger den har god støtte - men det er der jo kun een måde at finde ud af på.

Og NEJ drenge - der kommer ingen billeder her :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Jeg ved ikke om du kan bruge det til noget, for jeg er ikke lige ekspert på området....

Jeg ved bare jeg har set på Polars website, at Triumph laver nogle sports BH'er, hvor man kan putte pulsmåleren i den.

Du kan se den her:

http://www.polar.fi/polar/channels/eng/seg...ccessories.html

...Googlede efter forhandlere, man kan købe den I England her (ser dog anderledes ud):

http://www.newitts.com/product/IT003313/Po..._Sports_Bra.htm

Tak Klaus - men skål-størrelserne er ikke store nok :unhappy:

Ideen er ellers perfekt!!! :4thumbup: At kunne få sneget puls-måleren ind i bh'en ville løse mange problemer

Link to comment
Share on other sites

Jeg har også googlet og fandt det her: http://www.lace.dk/shop/default.asp?page=C...ge.asp?PageID=7

Jeg skal alligevel ind til byen imorgen - så jeg vil aflægge butikken et besøg - og prøve mig frem - og så må vi se om jeg er heldig. De siger den har god støtte - men det er der jo kun een måde at finde ud af på.

Og NEJ drenge - der kommer ingen billeder her :laugh:

Jeg har købt en i Lace mrk. "SHOCK ABSORBER", den er faktisk nogenlunde, det eneste 'problem' er, at den giver brysterne lidt 'torpedoform' ...griner. Men hvis det er dét, der skal til for at tingene sidder hvor de skal når man løber, så ok...

Link to comment
Share on other sites

Min kæreste kan også mønstre forholdsvis store bryster D-E skål, dog ikke så store som andre deltager i denne tråd :blush:

Hun dyrker en del kickboxing og løb, hvilket også resulterer i en del rysteture. :bigsmile:

Hun har med held anvendt en almindelig BH og uden på denne en sports BH, det skulle eftersigende have hjulpet en hel del på problemet.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har købt en i Lace mrk. "SHOCK ABSORBER", den er faktisk nogenlunde, det eneste 'problem' er, at den giver brysterne lidt 'torpedoform' ...griner. Men hvis det er dét, der skal til for at tingene sidder hvor de skal når man løber, så ok...

Det er lige præcis den jeg har kig på - og jeg er ligeglad hvordan de sidder - bare de sidder stille!!!

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

Min kæreste kan også mønstre forholdsvis store bryster D-E skål, dog ikke så store som andre deltager i denne tråd :blush:

Hun dyrker en del kickboxing og løb, hvilket også resulterer i en del rysteture. :bigsmile:

Hun har med held anvendt en almindelig BH og uden på denne en sports BH, det skulle eftersigende have hjulpet en hel del på problemet.

Men hvis der så også skal være plads til en puls-måler ?? :crazy:

Den almindelig BH hun så bruger - den er ikke med de der bøjler så, vel? :blink:

Jeg prøver det gerne af - men tvivler på det kan lade sig gøre hos mig :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Men hvis der så også skal være plads til en puls-måler ?? :crazy:

Den almindelig BH hun så bruger - den er ikke med de der bøjler så, vel? :blink:

Jeg prøver det gerne af - men tvivler på det kan lade sig gøre hos mig :tongue:

Jeg ville nok bytte rundt, så du har den almindelige bh først så sportsbh. Men kan du ikke sætte pulsmåleren på først (og meget stramt self.) og så lige presse den godt op under brystet?

Mine får i al fald et løft af det :laugh: Men om det er pga den sidder så stramt, at jeg næsten mister farve i ansigtet, det skal ikke kunne siges :wink:

Men prøv om du kan skubbe den højere op - og så tricket med alm. bh under sports bh'en.

Link to comment
Share on other sites

hvad med: shockabsorber.co.uk

om ikke andet har de en animation i flash af forskellen på effekten af ingen bh, normal og deres sports-bh :innocent: kan klart anbefales :tongue:

Sådan en købte jeg igår :tongue:

Jeg har endnu ikke prøvet at løbe i den - men havde den på til træning i dag - og mine "biip" var ikke så ustyrlige som de plejer at være :cool:

Som en anden skrev herinde - så former de "biip" som tornadoer - det ser sjovt ud - men fuck det! Faktum er at de bliver holdt på plads :4thumbup:

Og jeg fik en 85 F - jeg prøvede MANGE str/modeller - og denneher sidder FAST/STRAMT! Var helt nervøs for om der var plads til en pulsmåler ovenpå - men det gik fint

:4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hun dyrker en del kickboxing og løb, hvilket også resulterer i en del rysteture. :bigsmile:

Hun har med held anvendt en almindelig BH og uden på denne en sports BH, det skulle eftersigende have hjulpet en hel del på problemet.

Denne løsning prøvede jeg i dag, det virker fint, så det vil jeg forsøge nogle gange endnu. Er ved at tabe mig så har ikke den store lyst til at smide 5-700 kr. efter en sportsbh som er for stor inden årets udgang

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share