Hop til indhold

Statusopdateringer

• Foto
      28 aug
    Oksen fra Århus N

Wat is going on @ Nørreport?

Vis kommentarer (4)
  • Foto
      14 aug
    Nicko9400365

Hej motion online. Jeg er en ung mand på 22 år der har trænet i snart to år jeg er 1.80 høj Er på vej! Vejer 77 kg.. Mit spørgsmål til alle jer med mere viden og erfaring end mig er om mit program i jeres ører lyder fint. Mandag: bryst triceps mave tirsdag: ryg biceps onsdag: skulder mave torsdag: ben fredag: bryst triceps mave lørdag: ryg biceps søndag: pause. Ser der fint nok ud? På forhånd tusind tak for svarene

Vis kommentarer (4)
  • Foto
      12 aug
    SimonHP

er du gal, det' lækkert påskevejr i dag!

Vis kommentarer (2)
  • Foto
      09 jul
    CloudHands

Hvor er PP?

Vis kommentarer (8)
  • Foto
      11 jun
    Camillawilldoit

hvordan laver man indlæg

Vis kommentarer (1)
Se alle updates

Foto

Hver dag er hver dag!

• Please log in to reply
2414 svar på dette emne

#21 salt

salt

Inderkredsen™

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 8.338 Indlæg:
  • Logbog
  • Køn:Mand
  • Sted:Østerbro

Indsendt 30. september 2008 - 21:45

Nå for søren. Så fik du børstet støvet af 45'erne. Det vil sige, at de er klar til mig i morgen :smile:

Det er også rart, at der er en anden, der squatter, så power racket ikke ruster fast :w00t:

Squat racket var faktisk optaget da jeg troppede op. Der var en der kæmpede med 90-100 kg. Ellers er det altid skidt at støde ind i "Hulk Hogan". Han bruger racket i noget der ligner 45 minutter.
Dr. Cox: The key to my exercise program is this one simple truth: I hate my body.
Turk: What?
Dr. Cox: Do you understand the second you look in the mirror and you're happy with what you see, baby, you just lost the battle.

#22 salt

salt

Inderkredsen™

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 8.338 Indlæg:
  • Logbog

Indsendt 2. oktober 2008 - 17:11

Træning:

Yates rows:

10 @ 90 kg
10 @ 90 kg
10 @ 90 kg
10 @ 90 kg
10 @ 90 kg
10 @ 90 kg

Rackpulls:

5 @ 130 kg
5 @ 130 kg
5 @ 130 kg
5 @ 130 kg
5 @ 130 kg
5 @ 130 kg

Lateral raises:

10 @ 14 kg
10 @ 14 kg
10 @ 14 kg
8 @ 14 kg
8 @ 14 kg
8 @ 14 kg

Pulldowns:

10 @ 60 kg
8 @ 70 kg
8 @ 70 kg
8 @ 70 kg
8 @ 70 kg
8 @ 70 kg

BB shrugs:

3 x 10 @ 90 kg
Dobbelt overhånd.

Upright rows:

3 x 8 @ 25 kg + stang

Phil heath concentration curls:

8 @ 30
8 @ 30
8 @ 30
7 @ 25
7 @ 25
10 @ 20

Lorte boogieradio som sædvanligt, men sidste halvdel var det med iPod'en i ørene og Death Magnetic på fuld skrald. En gut fra centeret var så flink at give mig 2 billetter til aftenens kamp i Parken mellem FCK og FC Moskva, herligt!
Ryggen har jeg ingen problemer med, men jeg har en irritation i nakken, af at bruge mus. :unhappy:
Dr. Cox: The key to my exercise program is this one simple truth: I hate my body.
Dr. Cox: Do you understand the second you look in the mirror and you're happy with what you see, baby, you just lost the battle.

#23 salt

salt

Inderkredsen™

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 8.338 Indlæg:
  • Logbog

Indsendt 3. oktober 2008 - 17:04

Fredags BB:

Inc. bb smith:

3 x 6 @ 80 kg + stang

Squat:

12 @ 50 kg
6 @ 90 kg
4 @ 100 kg
2 @ 110 kg
2 @ 120 kg
2 @ 125 kg

Inc. db press:

8 @ 42 kg
2 x 7 @ 42 kg

Seated calf raises:

3 x 20 @ 40 kg
20 @ 20 kg
60 sek. stretches.

French press:

3 x 8 @ 40 kg + stang

Goodmornings:

3 x 8 @ 60 kg

Pushdowns:

8 @ 50 kg
8 @ 55 kg
7 @ Hele stakken.

Diverse wristcurls

Jeg ville op og mærke nogle af de vægte jeg tidligere har løftet i squat og det var en god fornemmelse at få de kg på nakken.

#24 salt

salt

Inderkredsen™

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 8.338 Indlæg:
  • Logbog

Indsendt 7. oktober 2008 - 20:05

Quads & Chest:

Inc. smith press:

3 x 10 @ 70 kg + stang

Calf raises i smith:

3 sæt med 80 kg + stang
backoff med 40 kg
40 sekunders stretch i leg press.

Inc. db press:

10 @ 32 kg
2 x 7 @ 42 kg

Squat:

3 x 8 @ 100 kg

French press:

3 x 10 @ 40 kg + stang

Leg curls:

3 x 8 @ 90 pund

Pushdowns:

8 @ 50 kg
8 @ 55 kg
8 @ hele stakken = BB.

En gut i centeret spurgte centerejeren om de nogensinde rettede folk når de lavede øvelser forkert. Han hentydede åbenbart til mig. Han mente at mine smith press var en skulderøvelse og at jeg havde bænken for incline til at det var en brystøvelse. Jesus Christ. Jeg har så efterfølgende fundet ud af at han stillede op til BB i -80 kg klassen, og han har hermed slået JohnnyBravo. Så han må da have noget at have det, eller noget... Han havde selvfølgelig også lige kørt 18 sæt for quads og skulle køre et par til. Ham og centerejeren havde også en posedown kørende foran spejlet. Og til ham kan jeg kun sige: få styr på din acnebefængte ryg krådtjohn.

#25 salt

salt

Inderkredsen™

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 8.338 Indlæg:
  • Logbog

Indsendt 9. oktober 2008 - 20:46

Semi seriøs træning:

Yates rows:

8 @ 90 kg
8 @ 100 kg
7 @ 110 kg
7 @ 110 kg
8 @ 100 kg
8 @ 90 kg
Svag ryg og jeg er slap.

Dødløft:

2 x 3 @ 100 kg
4 x 3 @ 90 kg
Tungt og slapt.

Db lateral raises:

2 x 10 @ 14 kg
2 x 8 @ 17 kg

Pulldowns:

6 x 8 @ 70 kg

BB shrugs:

3 x 8 @ 90 kg (dobbelt overhånd)
3 x 8 @ 120 kg (straps)

Biceps blaster:

4 x 8 @ 25 kg + stang
2 sæt uden biceps blaster.

Endnu en gang slår mine tarvelige gener til og det hjælper heller ikke at jeg kun giver halv kræft. Slapt og slattent.

#26 KongKent

KongKent

Southern Trendkiller

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 18.680 Indlæg:
  • Logbog
  • Sted:Det kolde, mørke Nord!

Indsendt 9. oktober 2008 - 21:05

En gut i centeret spurgte centerejeren om de nogensinde rettede folk når de lavede øvelser forkert. Han hentydede åbenbart til mig. Han mente at mine smith press var en skulderøvelse og at jeg havde bænken for incline til at det var en brystøvelse.

:laugh:

Det kan sgu da være fuldstændig ligegyldigt hvilken vinkel man indstiller bænken til at være. Kegler er der åbenbart ikke mangel på rundt omkring i landets centre. Spurgte du ham ikke hvor den magiske grænse lå? Altså den går kun i skuldrene hvis vinklen på ryggen er mere end 78 grader. Er den 77,5 grader eller derunder, så går den overhovedet ikke i skulder, men direkte i brystet. :4whistling:

Derudover vil jeg da lige sige, at dine vægte ser solide ud. :4flex: Men hvad sker der lige for den dødløft? 3 reps med 100 kilo? Var det en let træning?

Dette indlæg er blevet redigeret af KongKent: 9. oktober 2008 - 21:06

I don't believe in a god that I need to worship
I don't believe that I need to get down on my knees
I don't believe that a voice from above can help me
I only believe in what I can see and the things that I can achieve

#27 salt

salt

Inderkredsen™

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 8.338 Indlæg:
  • Logbog

Indsendt 9. oktober 2008 - 21:21

:laugh:

Det kan sgu da være fuldstændig ligegyldigt hvilken vinkel man indstiller bænken til at være. Kegler er der åbenbart ikke mangel på rundt omkring i landets centre. Spurgte du ham ikke hvor den magiske grænse lå? Altså den går kun i skuldrene hvis vinklen på ryggen er mere end 78 grader. Er den 77,5 grader eller derunder, så går den overhovedet ikke i skulder, men direkte i brystet. :4whistling:

Derudover vil jeg da lige sige, at dine vægte ser solide ud. :4flex: Men hvad sker der lige for den dødløft? 3 reps med 100 kilo? Var det en let træning?

Jeg tror at hvis man tager det gyldne snit af bænkens vinkel så har du det punkt der bestemmer om den går i skulder eller bryst.

Min dødløft er ikke hvad den har været selvom min ryg er meget stærkere end hvad jeg løfter. Men min ryg er hellere ikke stærkere end det svageste led og jeg gider ikke en tur til kiroprakter igen. Så hellere tage det stille og roligt noget tid endnu.

#28 salt

salt

Inderkredsen™

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 8.338 Indlæg:
  • Logbog

Indsendt 11. oktober 2008 - 16:18

Halvhjertet Træning:

Bænkpres:

10 @ 50 kg
8 @ 80 kg
3 @ 100 kg
3 @ 110 kg
3 @ 120 kg
2 @ 125 kg

Squat:

12 @ 50 kg
6 @ 100 kg
3 @ 110 kg
1 @ 120 kg
1 @ 130 kg
1 @ 140 kg

Flat db press:

3 x 8 @ 42 kg

Seated calf raises:

3 x 16 @ 45 kg
22 @ 25 kg
60 sek. stræk.

French press:

3 x 12 @ 30 kg + stang

Goodmornings:

3 x 8 @ 60 kg

Pushdowns:

3 x 12 @ 35 kg

Wristcurls:

diverse.

Kendetegn for mig. Elendige gener i underarme og calfs og så ellers bare en svag og slap ryg.

#29 salt

salt

Inderkredsen™

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 8.338 Indlæg:
  • Logbog

Indsendt 13. oktober 2008 - 12:30

SemiSøndags BB:

Clarken var i huset og vi teamede op til en gang rackpulls.

Yates rows:

6 x 8 @ 100 kg

Lateral raises:

10 @ 14 kg
5 x 8 @ 17 kg

Rackpulls:

6 x 3 @ 160 kg

Pulldowns:

4 x 8 @ 70 kg

BB shrugs:

4 x 10 @ 100 kg
dobbelt overhånd.

Machine curls:

8 @ 30
7 @ 35
7 @ 35
8 @ 30

Calf raises:

3 sæt. Reps var 8 sekunders pause i bunden og 2 i toppen.

Grundet søndag og en masse kæve med Morten blev der skåret lidt ned på volumen i de 3 sidste øvelser (calfs ikke talt med).

#30 salt

salt

Inderkredsen™

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 8.338 Indlæg:
  • Logbog

Indsendt 14. oktober 2008 - 20:34

Semiseriøs Træning:

High inc. smith press:

3 x 8 @ 80 kg + stang

Squat:

3 x 8 @ 105 kg

High inc. db press:

3 x 10 @ 32 kg

Calf raises:

18 @ 80 kg
18 @ 80 kg
16 @ 80 kg
16 @ 40 kg backoff
45 sek stræk i leg press.

French press:

8 @ 40 kg + stang
8 @ 45 kg + stang
6 @ 50 kg + stang
BB!!!

Goodmornings:

3 x 8 @ 65 kg

Pushdowns:

10 @ 35 kg
2 x 7 @ 60 kg = hele stakken.

Wrist curls:

diverse.

Så fik jeg da også slået fast at jeg er elendig til highreps i inc. db press. Der var vitterligt ikke til flere reps end 10. Svagt. Ellers blev der satme presset igennem under hele træningen.
Dagens optur: Centeret bar tydeligt præg af efterårsferie. Der var næsten ikke et øje. Det er fuccin' fantastisk at have det hele for sig selv. Det kunne jeg godt blive forvent med.

Dette indlæg er blevet redigeret af salt: 14. oktober 2008 - 20:36

#31 salt

salt

Inderkredsen™

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 8.338 Indlæg:
  • Logbog

Indsendt 16. oktober 2008 - 20:42

HOLY SMOKES!

Yates rows:

10 @ 50 kg
8 @ 80 kg
6 @ 110 kg
6 @ 110 kg
6 @ 110 kg
6 @ 110 kg

Dødløft:

5 x 5 @ 100 kg

Lateral raises:

5 x 8 @ 17 kg

Pulldowns:

5 x 8 @ 70 kg

BB shrugs:

5 x 8 @ 110 kg

Machine curls:

10 @ 30
10 @ 30
8 @ 30

Coleman curls:

3 sæt af ?

Hurtig omgang i centeret.

#32 Clark Kent

Clark Kent

Utroligt afstumpet

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2.708 Indlæg:
  • Logbog
  • Sted:2860 Søborg

Indsendt 17. oktober 2008 - 10:38

Yates rows med tungere vægt (og alligevel flere reps) end dødløft... Du bidrager jo ikke ligefrem som et godt eksempel over for de unge gutter, der ikke tør køre tung dødløft. Kan du ikke flytte din rehab-træning til et andet sted eller spise noget smertestillende, så du kan køre tungere igen? :tongue:
I'm never gonna dance again
guilty feet have got no rhythm
though it's easy to pretend
I know you're not a fool

#33 salt

salt

Inderkredsen™

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 8.338 Indlæg:
  • Logbog

Indsendt 17. oktober 2008 - 12:30

Yates rows med tungere vægt (og alligevel flere reps) end dødløft... Du bidrager jo ikke ligefrem som et godt eksempel over for de unge gutter, der ikke tør køre tung dødløft. Kan du ikke flytte din rehab-træning til et andet sted eller spise noget smertestillende, så du kan køre tungere igen? :tongue:

Jeg franskpresser snart mere end jeg dødløft :unhappy: Der er jo en masse faktorer der spiller ind i min ualmindeligt svage dødløft. At der ikke må dødløftes tungt fra gulvet. Jeg har derfor kun kørt reel dødløft som DE i mange måneder (højest 120 kg). Dernæst at jeg har haft problemer med låste led i ryggen gennem et stykke tid. Jeg savner også lidt at køre 3 reps for 170 kg i den fede øvelse. Ellers må jeg bare nøjes med tunge rackpulls.

#34 salt

salt

Inderkredsen™

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 8.338 Indlæg:
  • Logbog

Indsendt 21. oktober 2008 - 19:39

Bottibilding!

Inc. smith press:

3 x 6 @ 90 kg + stang

Squat:

3 x 8 @ 110 kg

Inc. db press:

8 @ 42 kg
5 @ 45 kg
10 @ 32 kg

Calf raises (Smith):

20 @ 80 kg
18 @ 80 kg
16 @ 80 kg
16 @ 40 kg (backoff)
50 sekunders udstræk i benpres.

Dips:

3 x 12 @ bw

Goodmornings:

8 @ 65 kg
2 x 7 @ 70 kg

Pushdowns:

3 x 8 @ 50 kg

Diverse wristcurls.

Nu endnu mere semiseriøs træning, men stadig BB!

#35 salt

salt

Inderkredsen™

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 8.338 Indlæg:
  • Logbog

Indsendt 28. oktober 2008 - 21:05

Jedi Mind to Muscle Tricks:

Yates rows:

8 @ 100 kg
8 @ 110 kg
6 @ 120 kg
6 @ 120 kg
8 @ 110 kg
8 @ 100 kg

Dødløft:

Spoiler

Lateral raises:

8 @ 14 kg
8 @ 17 kg
8 @ 17 kg
7 @ 19 kg
6 @ 21 kg
12 @ 11 kg

Pulldowns:

8 @ 60 kg
8 @ 70 kg
8 @ 75 kg
8 @ 75 kg
8 @ 75 kg

BB shrugs:

10 @ 100 kg
8 @ 110 kg
8 @ 110 kg
dobbelt overhånd
2 x 8 @ 140 kg krydsgreb

Biceps:

Nogle sæt med bicepsblasteren. Noget machine curls og til slut coleman curls. BOOM!

Calf raises:

2 x 12 @ 150 kg

#36 salt

salt

Inderkredsen™

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 8.338 Indlæg:
  • Logbog

Indsendt 30. oktober 2008 - 21:21

Bodybuilding i Atlas:

Bænkpres:

10 @ 60 kg
6 @ 90 kg
4 @ 110 kg
3 x 3 @ 120 kg

Squat:

3 x 8 @ 110 kg

Calf raises i smith:

3 x 18 @ 80 kg
18 @ 40 kg
1 minuts stræk.

Db press:

2 x 8 @ 45 kg
10 @ 27 kg
laveste incline muligt, jeg er ikke helt skarp til den helt flade bænk.

French press:

3 x 8 @ 40 kg + stang

Leg curls:

3 x 8 @ 90 pund

Pushdowns:

2 x 8 @ 50 kg
6 @ 60 kg

Wrist curls:

Div.

#37 salt

salt

Inderkredsen™

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 8.338 Indlæg:
  • Logbog

Indsendt 4. november 2008 - 19:04

Bare fordi man er i knæ kan man godt være BB! Jeg var til kiroprakter i går og blive knækket. Jeg er begyndt at lave nogle stræk i bagkæden og nogle øvelser for at skabe noget stabilitet og flexibilitet i ryggen.

Det blev til mine faste øvelser og derudover Biceps og Skuldre.

#38 salt

salt

Inderkredsen™

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 8.338 Indlæg:
  • Logbog

Indsendt 11. november 2008 - 17:41

Tid til update. Jeg er blevet rådet til at holde træningsfri, til på tirsdag. Så sådan bliver det. Jeg håber på at blive min rygskade 100% kvit inden der er gået 2 uger. Det er sgu kedeligt ikke at lave en skid om eftermiddagen, man bliver satme doven og sløv.
Min kvartalskort i Atlas er udløbet, så jeg holder lige øjne og øre åbne. Jeg har i hvert fald tænkt mig at tjekke FitnessWorld, på Frederikssundsvej ud. Jeg har svært ved at se mig selv træne der, så det bliver med al sansynlighed en gentegning i Atlas.

Gun-update: 42 cm og slatten.

#39 Clark Kent

Clark Kent

Utroligt afstumpet

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2.708 Indlæg:
  • Logbog
  • Sted:2860 Søborg

Indsendt 12. november 2008 - 21:36

Bodybuilding i Atlas:

...

Db press:

2 x 8 @ 46,7 kg
10 @ 27 kg
laveste incline muligt, jeg er ikke helt skarp til den helt flade bænk.

...

/fixed!

Yes sir! Jeg fik overtalt en instruktør til at veje dem, da jeg syntes, de var urimeligt tunge af 45'ere at være.

Vi er meget stærkere, end vi troede :w00t:

EDIT: nedtur med ryggen endnu! Du må se at komme over det, så du kan komme ned at træne med alle de herlige mennesker, der for det meste er i Atlas...

Dette indlæg er blevet redigeret af Clark Kent: 12. november 2008 - 21:38

I'm never gonna dance again
guilty feet have got no rhythm
though it's easy to pretend
I know you're not a fool

#40 salt

salt

Inderkredsen™

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 8.338 Indlæg:
  • Logbog

Indsendt 12. november 2008 - 22:19

/fixed!

Yes sir! Jeg fik overtalt en instruktør til at veje dem, da jeg syntes, de var urimeligt tunge af 45'ere at være.

Vi er meget stærkere, end vi troede :w00t:

EDIT: nedtur med ryggen endnu! Du må se at komme over det, så du kan komme ned at træne med alle de herlige mennesker, der for det meste er i Atlas...

De vil blive noteret som 46,7 kg's fremover. De andre sorte skal også vejes så.
Satser på at træne tirsdag eller torsdag i næste uge. Håber på tirsdag.

PS. Kæft vi er SWOLE!

0 Bruger(e) læser dette emne

0 medlemmer, 0 gæster, 0 anonyme brugere