Kejseren

Medlemmer
  • Content count

    88
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Kejseren

  1. 5 km på <20 min.

    Hejsa, Jeg er en fyr på 23 år. Jeg styrketræner 3-4 gange om ugen, men har ikek dyrket konditionstræning i mange år. Jeg har nu besluttet at begynde at løbe, og har derfor skaffet mig løbesko (testet) osv. Mit første mål er DHL staffeten (5 km) på under 20 min. - DHL er om 3 mdr. Jeg løber pt. 5 km på ca. 29 min. Jeg ved ikke så meget om løbetræning, og mangler derfor noget hjælp. - det er vel noget med intervaltræning blandt andet? Jeg tænker selv noget i stil med: Man: intervaltræning ons: 5 km fre: intervaltræning søn: 7-10 km Hvad siger I? - kom endelig med kommentarer, og tilføj gerne ændringer. Mvh. Thomas
  2. Cykel Managerspil

    Nu har jeg også tilmeldt mig til både DR1 og TV2's managerspil... -Jeg er Kejserens Tour-Team !! ;)
  3. HST

    Sådan ser mit HST program ud: Bænkpres 3 Incline Bænkpres 2 Militarypres 2 Squat 2 Dødløft 3 Hasecurls 2 leg-extension 2 Close-grip Bænkpres 2 Barbell Curls 2 Barbell Shrugs 2 Chinups 2 Dumbell Rows 2 Rear-delt rows 2 Leteral Raises 1 Jeg føler ikke, at jeg har energi nok til hele programmet.. -de sidste øvelser bliver aldrig udført særlig godt osv... -mit spørgsmål er så, hva skal jeg ændre for at afkorte programmet en smule?? 1) Køre færre sæt? 2) Fjerne nogle øvelser? Jeg vil meget gerne have nogle forslag til, hvordan det er smartest at afkorte programmet?? Ps. Kører skiftevis squat og dødløft.. Mvh. Kejseren
  4. Hvor mange spiller egentligt fodbold her på MOL?

    Har selv spillet i ca. 7-8 år, men efter at have startet med gymnasiet og styrketræning, har jeg desværre ikke haft tiden til det..!! -Men jeg ser alt der har med fodbold at gøre i Tv'et, og jeg spiller da også stadig tit bold med mine venner osv..! Mvh. Kejseren
  5. Portugal - England

    2-1 til Portugal.. -England er sku et godt hold, men tror sku på Portugal går hele vejen til finalen...! Det desuden er det C. Ronalde vs W. Rooney Mvh. Kejserem
  6. Mit næste HST program

    Vil i mene, at 25 sæt (fordelt over 14 øvelser) er for meget i et HST-program ?? Mvh. Kejseren
  7. England - Frankrig

    Frankrig vinder 3-1 B)
  8. Verdens bedste fodboldspiller nogensinde

    Hvor er Eric Cantona fra det tidligere Manchester United hold??
  9. Hvem bliver topscorer?

    Van nistelroy el. Henry...
  10. Hey drenge... Jeg ville lige høre, om der er nogen der kan forklare mig den videnskabelige effekt ved at træne på/med en swissball...! -Jeg skal bruge det til en skoleopgave, så det ville være rart med hurtige og præcise svar..! -Hvilke fordele er der ved at træne på/med en swissball..??? På forhånd mange tak...! Mvh. Kejseren
  11. Hvem vinder EM

    Jeg håber på, at Portugal vil være den store overraskelse.. -og self. DK.. ;) -men inderst inde tror jeg frankrig snupper guldet... Henry, Pires, Trazeguet, Zidane, Makele, Viear og Wiltord <-- den offensiv, kan selv det danske forsvar ikke dække op for.. ;) -og heller ikke den italienske..! Personligt håber jeg, Tyskland ryger ud i gruppespillet...! Mvh. Kejseren
  12. HST program

    Dette er mit første HST program, så jeg har ikke så meget erfaring på dette område...! Jeg har kopieret HST-programmet her fra MOL, men ændret lidt på øvelserne...! Jeg kører med en progressions-procent på 2,5. Jeg kører: 2 uger á 15 reps 2 uger á 10 reps 2 uger á 5 reps 2 uger á 5 reps, udvalgte øvelser køres kun excentrisk i disse uger..! Her er mit program, og ud for hver øvelse står antal sæt jeg kører. Dumbell Benchpress - 2 Dumbell Incline Press - 1 Squat / Front Squat - 2 Leg Extension - 1 Leg Curls - 1 Rumanian Deadlift - 2 Dumbell Rows - 2 Chinups - 2 Shrugs - 1 Dips - 1 Rear Delt Rows - 1 Militarypress - 2 Biceps Curls - 1 Close-grip Benchpress - 1 Leteral Raises - 1 Antal sæt i alt: 21 Mine spørgsmål er så: Hvordan ser øvelses-valget ud og hvad med antallet af sæt??? Jeg synes, det virker godt med de få sæt, jeg føler jeg får en god, kort og intensiv træning.. -Men har kun kørt den første uge i programmet med 15 reps. -når nu jeg kun skal kører 5 reps, er der så nok antal sæt med i programmet? Jeg ville så kun få i alt 15 reps. til brystet på en træning, er det optimalt?? -skal man køre flere sæt i denne periode, eller hva?? Jeg træner 3 gange om ugen. Ps. svar venligst kun på spørgsmålet, hvis du ved noget om HST osv. -så jeg ikke bliver ledt på vild spor... ;) Mvh. Kejseren
  13. HST program

    Mange tak for svarene!!! -så vil jeg da fortsætte med dette program...! btw, rart med nogle hurtige og velovervejede svar... Mvh. Kejseren
  14. HST program

    -det er det jeg mener...! Jeg finder det mærkeligt at kun 15 reps, skulle give den ønskede effekt. Men hvad vil du så foreslå at jeg gør? -indsætter flere sæt, jo færre reps??
  15. Dit favorit hold

    Danske-ligaen: FCK selvfølgelig...! de vinder the double igen næste år... Engelske-liga: Manchester United, de skal nok komme tilbage næste sæson..! Spanske-liga: Real Madrid, de kommer HELT SIKKERT tilbage i stor-form næste sæson...
  16. FCK

    Ville lige bare lige sige, at jeg har spillet i samme klub som Jesper Bech startede i, og min fætter har spillet bold sammen med ham... sejt ikk?? Men det jeg egentlig ville sige.. FCK STYRER FUCKING MAX... IN UR FACE BUNDBY... Jesper Bech er uden sammenligning danmarks største talent, og han skal nok blive den nye Ronalde/Henry/Nistelroy... Alt respekt til Michael Laudrup, men fuck et skod hold han har fået samlet der.. -Brøndby er da helt til grin... Mvh. Kejseren
  17. Swissball ---> ATT. Mikkel Sand

    Jeg fatter simpelthen ikke, hvad fanden det er i brokker jer over??!?!?!?! -Er jeg den eneste der finder dette indlæg som en provokation?!??! -For det første har jeg inet nævnt om, at man ikke må svare hvis man er kvinde, gammel eller noget som helst andet...! Hvad ligner det at skrive??? -Man kunne jo evt. have spurgt mig, om jeg selv havde fundet og læst artikler, hvilket jo faktisk var tilfældet...!I det hele taget fatter jeg ikke at i sidder og angriber mig.?!?! -for jeg ville egentlig bare have svar på mit indlæg, og ikke alt muligt crap om, at jeg ikke bare skal kopi/paste min opgave, hvilket jo igen ikke er tilfældet...! Jeg ved ikke hvorfor, at mændene her på MOL føler jeg nødsaget til at forsvare LOTTE, som egentlig var den der startede med at anklage/angribe mig...????? -egentlig finder jeg dette indlæg dybt til grin, ved ikke rigtig hvorfor jeg overhovedet gider kommentere en så stor omgang lort...!?!?! Og alt det crap med jeg hverken har respekt for de ældre eller for kvinder, hvor fanden kommer det fra??? -hvis en mand havde skrevet et lige så åndsvagt og ligegyldigt som lotte gjorde, ville han have fået samme svar!!! Der er så meget snak om, at man ikke skal skrive i trådene, hvis man ikke kan bidrage med noget konstruktivt, så spørg jeg mig selv... var lottes indlæg på nogen måde til hjælp for mig???? Mvh. Kejseren
  18. Swissball ---> ATT. Mikkel Sand

    -Det er sku nok også de færreste der laver en opagve hva. kopi/paste, så drop de der smartass bemærkninger, det var for at høre på dem, at jeg skrev...! -Hvis smider et link til en artikel, kan alle og en hver sige: "ja det er helt korrekt, eller nej det er noget være lort", uden at vide en skid om det...! -Men jeg valgte at spørge, så jeg evt. kunne sammenligne jeres meninger med dem fra artiklerne, og på den måde danner mig et bedre indtryk af artiklens saglighed..! -det er jo sådan nogle kommentare, der får en til at respektere de ældre???!?!?!? Mvh. Kejseren
  19. Swissball ---> ATT. Mikkel Sand

    Det er da fedt nok, at i kan more jer så meget over et indlæg...! -som egentlig er ment temmelig seriøst..! -Det er noget om snakken, MOL er da meget mere seriøst end fitforum.dk...! <-- Hmmm...!?!?!? -Ja det meget fint totte-lotte, men du har jo på ingen måde nogen idé om, hvor mange artikler jeg har læst i gennem, men spurgte her, fordi jeg måske regnede, at en eller anden lå inde med netop sådan en artikel...! -eller måske bare havde en forklaring... Mvh. Kejseren
  20. træning af bryst

    Jeg vil sige, at du skal holde dig i ro indtil du har fået gipsen af, og kan træne normalt igen...! -du kan selvfølgelig god træne mave, læg, (ben)... men hvis du træner videre med bryst, biceps, triceps og ryg som om intet var sket, risikerer du bare at få trænet den ene arm større end den anden, eller den ene pat større end den anden...! Mvh. Kejseren
  21. Håndled/Underarme

    Mit bedste bud: http://www.exrx.net/WeightExercises/WristF...BWristCurl.html Mvh.
  22. Fullbody program..!

    Ville lige høre jeres mening om dette fullbody-program...! Bænkpres (5x5) / skiftevis stang og håndvægte Skrå bænkpres / modsat alm. bænkpres Squat (5x5) Dødløft (5x5) Barbell rows Chinups Dips Militarypres Pullups Mave * 2 øvelser (15 reps.) 2 uger "LET" 2 uger "normal" 2 uger "TUNG" Den "lette" uge køres der 3x10 reps Den "normale" uge køres der 3x8 reps Den "tunge" uge køres der 3x6 reps mvh. Kejseren
  23. Fullbody program..!

    -det kan du selvfølgelig have ret i... Tak for svarene... mvh. Kejseren
  24. Fullbody program..!

    Havde jeg faktisk også selv overvejet.. Hvor mange gange om ugen kan man kører et fullbody? -vil 4 gange være for meget? -selvfølgelig i 2 dage i træk, men kan kroppen holde til at træne et fullbody man, ons, fre, søn osv...? mvh. Kejseren
  25. Dine mål for 2004

    Bænk: 100kg Squat: 120kg Dødløft: 130kg Og så selvfølgelig at holde den sunde livstil, og fortsætte med en seriøs træning...!