BLACKICE

Medlemmer
  • Posts

    27,423
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    480

Everything posted by BLACKICE

  1. I dag var det squat dag. Men jeg så at Kauf havde lagt en video op, hvor han lavede 220kg i dødløft. Det kunne ikke stå........ 5x130 3x160 1x190 1x210 1x230 Bælte 1x242,5 Bælte Det er det bedste dødløft jeg har lavet siden 2016 så vidt jeg ved. Sidst lavede jeg 240 i 2019. Det var tungere end hvad klogt var. Men sjovt lige at mærke vægten
  2. Onsdag brugte jeg 5-6 timer i bil , og derfor blev det ikke til nogen træning. Jeg var toast da jeg kom hjem
  3. Tirsdag blev det til en omgang dumbell pull , som det eneste 12x36 12x39 3x8x43
  4. Jeg havde meget dårligt tid igår, så jeg sprang over hvor gærdet var lavest Box squat 5x120 5x130 5x140 5x145 Bælte 5x155 bælte Det var lidt dovent, og jeg burde som minimum have haft et par sæt mere
  5. Floor pres igår 8x90 8x100 5x110 5x115 5x117,5 5x110
  6. Det var aldrig sket med et dødløft... Sorry. Det er virkelig min skræk at havne i sådan et masse styrt i cykel sport. Jeg håber du hurtigt kommer oven på.
  7. Dødløft i dag 5x130 5x150 5x170 5x207,5 Bælte 5x180
  8. Igår blev det ikke til så meget. Flat dumbell pres 12x32 10x43 10x46 10x46 Og så løb tiden fra mig
  9. Igår var jeg træt......igen Og jeg bøjede benene Squat 3x110 3x120 3x130 3x140 Bælte 3x155 Bælte (Det var faktisk tungt) 3x140
  10. I dag blev det ud fra devisen, at lidt træning er bedre end ingen Standing dumbell pres 3x12x24 7x32 8x32 8x32 (sidste sæt, en del timer efter de andre)
  11. Igår, benbøj i gummiestøvler Det hele går lidt i fisk dagene her. Arbejdet er ret simpelt, men alt andet er ikke Squat 8x105 8x125 7x142,5 Bælte Øv.D er var ikke god tryk, og jeg blev må dårlig bagefter, fik kvalme, koldsved m.m. Tror mit blodsukker stak af. En del timere hentede jeg et par sæt mere 2x8x120
  12. Haha. Well Jeg har trænet kontinuerligt styrke siden jeg var 16-18år, og er 40 nu. Jeg træner pt, en øvelse pr dag, hvilket giver mig 2 squat pas om ugen, 3 presse pas, og et dødløft pas i snit. Det skal naturligvis gøre en forskel, kontra at hav 1-2 styrke pas om ugen. Tilgengæld brækker jeg mig, hvis jeg skal løbe ned til postkassen. Så mon ikke du er langt sundere end mig :-)
  13. Igår Bænkpres med stop 8x90 7x3x110 3x3x120
  14. Dødløft i dag 5x130 5x160 3x185 3x205 Bælte 3x217,5 Bælte De 3 på 205 føltes ret overskuds agtigt..Så jeg tænkte der var til et dags maks. Det var lidt retarderet. Men de kom da op
  15. Igår Close Grip benchpres med stop 10x60 5x90 5x100 5x110 5x110 5x115 5x110
  16. Benbøjninger her til morgen Jeg har erfaret at Gummistøvlerne har et secret party trick. Den høje hæl gør det faktisk rigtig godt. Jeg burde være stærkere, men hjernen driller. Den har ikke mærket de vægte meget længe 3x110 3x120 3x130 3x142,5 Bælte 3x152,5 Bælte 3x145 Bælte
  17. Torsdag Jeg gad egentlig ikke, og havde dårligt tid. Men hvis det skal være undskyldningen så får man jo ikke lavet andet end at sove og drikke kold hvidvin Flat dumbell pres 12x24 -With a twist 5x8x50
  18. Ingen træning igår. Dagen gik i fisk I dag bøjede jeg benene.......og så strakte jeg dem igen. Squat 8x102,5 8x122,5 8x140 Bælte 8x130 Bælte 8x120 Bælte De 8 på 140.....Det var presset.....
  19. I dag bøjede jeg armene. Og bagefter strakte jeg dem igen. Bænkpres med stop 10x60 3x110 3x120 3x125 3x130 air butt på sidste 4x120 4x120 Jeg synes min presse styrke er nederen. Jeg kan ikke rigtig få progression
  20. Vejret spillede max Lørdag, og det er på de dage at gård livet fungerer. Håndværkerne har lagt gulvet værdigt, og de brugte resten af dagen på at mørtle de udvendige mure op, efter alt murrer arbejdet. Super fint arbejde. Min far og jeg fik "sø sat" lidt åkander, og reetableret min flisegang, efter Kloakmanden havde gravet en del af den op Så ingen træning Søndag: Dødløft Alle sæt med Straps, pga brandsåret på venstre hånd 5x130 5x155 5x175 5x185 Jeg løb tør for tid her Runde 2 5x155 3x215 (med bælte og stroppre)
  21. Fredag.....Huset var igen fyldt med gæster, og efter en arbejdsdag var det svært at få trænet. Men jeg fik gøglet lidt Deadbench (Det er i virkelighede et bænk der starter nede fra, i stedet for oppe. Dvs man starter med stangen liggende i bryst højde, på safty bars. På den måde er stangen helt død, og der er ingen for spænd. Hvis man repper den. Så ligger den død på gaflerne i bunden. 5x60 3x110 3x120 1x122,5 1x125 1x127,5 1x130 1x120
  22. Squat igår 8x110 8x127,5 Med bælte 8x137,5 bælte (Det er faktisk mit all time bedste 8RM.....Hvilket er pinligt. Men jeg har historisk ikke gjort mig så meget i reps over 5 i squat) 8x120 bælte
  23. Dagene spiser hinanden. Og søvnen har drillet et par dage, hvilket træningen bærer en smule præg af Onsdag: Flat dumbell pres with a twist 12x32 5x12x38
  24. Ingen træning igår.....ja bare fordi.....life happens Lidt gummistøvle squat i dag. Den klassiske slags 5x110 3x120 3x130 3x140 Med Bælte 3x150 Med Bælte 3x140 Med bælte
  25. Ingen træning igår. Familie besøg fra det jyske. Min venstre hånd er ret medtaget af brandsår/vabel, så presse øvelser er bøvlet. Men jeg prøvede da Bænkpres med stop 8x90 5x110 4x5x115