BLACKICE

Medlemmer
  • Posts

    27,447
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    484

Everything posted by BLACKICE

  1. Ingen træning Mandag, fordi...... Tirsdag: Squat 3x110 3x120 3x130 3x140 - Bælte 3x145 Bælte 3x152,5 Bælte 3x140 De sidste 3 skulle være på 120. Men det er et glimrende eksempel. Fordi jeg var sikker på at der var 120 på stangen, og det bare var mig der var mere udtrættet end jeg troede, så kørte jeg på, og de gik relativt nemt, selv om det var syvende sæt, og uden bælte.
  2. Søndag: Floorpres 10x60 5x110 5x115 6x122,5 (Tangering af 6RM fra 2017. Men lidt ringe form her) 5x120 5x115
  3. Lørdag: Dødløft 5x130 5x155 5x180 5x212,5 bælte 5x190 Vi skal vidst tilbage til 2015 før jeg sidst har været der oppe af
  4. Fredag: Bænkpres med stop 5x90 3x110 3x120 3x122,5 3x125 5x127,5 3x130
  5. Torsdag: Squat 8x100 8x110 8x120 8x130 bælte Missede sidste sæt pga tid
  6. Onsdag: Flat dumbell pres 12x24 Twist 12x39 twist 12x39 twist 10x43 8x46 8x50
  7. Mandag (3 Juni) ingen træning, pga arbejde. Tirsdag: Squat 5x110 3x120 3x130 3x142,5 bælte 3x150 bælte 3x130
  8. Søndag: Closegrip bænkpres med stop 5x110 5x115 5x117,5 5x112,5 5x110 5x110
  9. Lørdag: Dødløft 5x140 (skæv vægt. 10kg for meget i den ene side) 5x160 5x180 5x195 5x202,5 Bælte Jeg var egentlig fristet til at gå eter en 5RM. Men fornuften fik lov at herske
  10. Fredag: Bænkpres med stop 8x60 5x110 5x112,5 5x115 5x117,5 5x120 5x110
  11. Jeg tror de mange tunge dødløft er en del af forklaringen ja. De sætter klart pres på CNS. Og så er de mange ting på privat fronten nok heller ikke befordrende. Jeg overvejer at køre en 3 måneders kreatin "cyklus" (det lyder næsten som roids når man siger det sådan). Det plejer jeg at respondere ret godt på
  12. Lidt squat igår. Af ukendte årsager, er der forsvundet 10% af styrken i mit squat hen over de sidste uger. Jeg har ingen anelse om hvordan det er gået til. Squat 8x100 8x110 8x120 8x132,5 Bælte 8x110
  13. Ingen træning Mandag og Tirsdag. Igår bøjede jeg armene lidt (selv om det egentlig var ben dag) Flat dumbell pres with a twist 12x24 3x12x39 2x8x43
  14. Igår: Flat dumbell pres with a twist 12x24 10x39 10x39 3x8x43 Dumbell rows 3x8x46
  15. Fredag blev det ikke til nogen træning Lørdag, squat 3x110 3x120 3x130 3x140 3x145 - Bælte 3x147,5 bælte Sløj omgang. Jeg tror de tunge dødløft har sat deres præg. Farmer walk: 2x52m meter med 2x70kg
  16. Bænkpres med stop 8x90 5x110 5x112,5 5x115 5x117,5 5x120
  17. Dagens dødløft 5x130 5x150 5x180 3x220 Bælte 3x210 bælte Det er en tangering af min 3RM tilbage fra 2018. Min all time bedste 3RM er 232,5 Maj 2014
  18. Aften pres Closegrip benchpres med stop 8x60 5x90 5x110 5x115 5x117,5 5x112,5 5x110
  19. Mandag Squat 8x100 8x105 8x110 8x115 8x120 8x130 Bælte Jeg synes jeg er kørt lidt tør for juice i bentøjet, så jeg har lige nulstillet vægtene lidt
  20. Søndag Flat dumbell pres (Hammer/twist) 12x24 5x10x39
  21. Lørdag Squat 5x60 3x90 3x110 3x130 3x140 Bælte 3x145 Bælte Kettlebell clean 5x32 6x32
  22. Fredag Bænkpres med stop8x60 5x90 3x110 2x120 1x130 1x135 1x140 Fail på 145
  23. I dag var det squat dag. Men jeg så at Kauf havde lagt en video op, hvor han lavede 220kg i dødløft. Det kunne ikke stå........ 5x130 3x160 1x190 1x210 1x230 Bælte 1x242,5 Bælte Det er det bedste dødløft jeg har lavet siden 2016 så vidt jeg ved. Sidst lavede jeg 240 i 2019. Det var tungere end hvad klogt var. Men sjovt lige at mærke vægten
  24. Onsdag brugte jeg 5-6 timer i bil , og derfor blev det ikke til nogen træning. Jeg var toast da jeg kom hjem
  25. Tirsdag blev det til en omgang dumbell pull , som det eneste 12x36 12x39 3x8x43