Cutning


JesperT
 Share

Refeeddage, leptinniveau osv  

44 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Jeg har undladet at stemme, jeg synes der mangler en: små finurligheder som man kan tweake på. Jeg tror stadigt at det der batter er kcali ndtag vs. forbrug, men samtidigt tror jeg, der er små finurligheder, der minimalt kan forbedre din cutning

Link to comment
Share on other sites

Kunne måske også være at vi skulle definere hvad "refeed" er.

Der er nogle der betragter det som en "spis-alt-hvad-jeg-kan-og-drømmer-om-dag", og den holder ikke i min bog, men en dag godt med kulhydrater, proteiner, og lidt fedt - det holder.

Om det så er rent psykologisk det holder skal jeg ikke lige sige, men jeg synes at det går hen og bliver problematisk med resultater i en direkte cuttefase, hvis den strækker sig udover 14-21 dage uden refeeds.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har på min seneste (og eneste) slankekur været i konstant kalorieunderskud i mere end 70 dage i træk. Det gav rigtig gode resultater.
Har jeg også haft gode erfaringer med; - men kan faktisk mærke markant forskel på min træning efter 3 uger, afhængigt af om der er refeed eller ej.

Hvor meget underskud er du i ?

Jeg må sige, at jeg har det på samme måde med slankekure, som FittSmoker har det med træningen.

hvordan har jeg det med træning ? ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share