Hvad synes du om vinteren


allerup
 Share

Er du glad for at træne i kulden?  

64 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

vinter burde forbydes ved lov det er koldt og og og... Har jeg nævnt det er koldt ?

det eneste jeg plejer at træne udendørs om vinteren er windsurfing og der står jeg altså også af når vi kommer under 4 grader.

Nu må jeg se hvordan det bliver at løbetræne denne vinter. Men jeg skal nok lige have købt noget lidt varmere tøj til det end mine korte sommertights.

Link to comment
Share on other sites

Så skal du da bare køre mod vest allerup, så har du jo rygvind............

Da jeg bor i Frederikshavn, er den eneste mulighed at køre vest, dermed ender jeg jo for det meste med at få modvind på hjemturen... Ville jo være rart at starte med modvinden...

Der er dælme osse tit østenvind nu om dage! :chicken:

Link to comment
Share on other sites

Godt med tøj på, og så nyder jeg faktisk at løbe ude om vinteren. :) Men cykelturen ned til centret i kulde og mørke... føj da!! :thumb_down::crazy: :dead:

Tilføjelse: Stemte i øvrigt "pingvin", selvom jeg også er modstander af vinter i sin helhed. :tongue:

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

jeg hader vinter.!
selvom jeg også er modstander af vinter i sin helhed.

Hvad?!?!? Aargh!! Blasfemi!!

:freaked: :freaked:

Vinter er den aarstid hvor snedämonerne vaagner. Vinter = Powder Sne = Ski = :devil::4jumpy::wub::firebounce: :CoolSkiSmiley:

Det er ubeskrivelig fedt at köre MTB naar jorden er frossen, luften er klar og kulden river i halsen.

Link to comment
Share on other sites

"Hvis ikke der var vinter, var sommeren jo heller ikke speciel?? "

Nemlig ! Det er kontrasterne der gør at man sætter ekstra meget pris på sommeren. Som jeg var inde på i et tidligere indlæg, sætter man også mere pris på en varm stue og en varm seng, når man har siddet ude på landevejen og froset ad h... til i 3 timer en kold vinterdag. Ja måske bidrager vintertræning ligefrem til ekstra livskvalitet ?

:) :) :)

Link to comment
Share on other sites

Jaaa men den danske vinter er sgu generelt lidt for tam.  Den burde smutte en tur ned i det nærmeste center og få rykket lidt jern så den kan blive til en rigtig icelady.

Vi skal bare have en gang kontinentalklima. Det kan nok vise sig at blive lidt svæt i praksis. ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share