Selvbruner!!


Rocksteady
 Share

Har du brugt selvbruner?  

71 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Jeg har valgt den sidste mulighed, selvom jeg ikke er HELT klar over hvad det betyder.

Nå, men jeg kan ikke lige se hvad der skulle være galt i at bruge selvbruner. Det er vel ikke mere bøsset, tøset, narcissistisk, forfængeligt, whatever, end at tage sol, og så får man hverken hudkræft eller rynker af det.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har valgt den sidste mulighed, selvom jeg ikke er HELT klar over hvad det betyder.

Nå, men jeg kan ikke lige se hvad der skulle være galt i at bruge selvbruner. Det er vel ikke mere bøsset, tøset, narcissistisk, forfængeligt, whatever, end at tage sol, og så får man hverken hudkræft eller rynker af det.

Hmmm... NEj det er ikke bøsset etc. Men jeg har det lidt sådan at hvis man vil have farven så må man ud i solen eller i grillen, ikke sminke sig til det!!..

Link to comment
Share on other sites

Jeg har brugt meget selvbruner i min tid, men sgu godt nok træls at smøre sig ind i hver fjerde dag...

Hver fjer dag???

Det lyder pænt belastende.

Hvis man så ikke lige får det gjort så bliver man vel hvid igen? Det spiller sgu da ingen steder! -Hvad Fanden vil folk ikke tænke!? Nogen uger er man brun, andre er man hvid! :sneaky:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har brugt meget selvbruner i min tid, men sgu godt nok træls at smøre sig ind i hver fjerde dag...

Hver fjer dag???

Det lyder pænt belastende.

Hvis man så ikke lige får det gjort så bliver man vel hvid igen? Det spiller sgu da ingen steder! -Hvad Fanden vil folk ikke tænke!? Nogen uger er man brun, andre er man hvid! :sneaky:

Lige netop :blink: Det r sgu for grimt, så ender man som "the laughing stock of the year"!!.. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

slap nu bare af drenge - så meget bruner det heller ikke. Desuden så forsvinder det ikke fra den ene dag til den anden, men gradvist.

Infamy> køb det billigste du kan finde, det er præcist lige så godt som det dyreste. Det er ikke bedre end solarie, men noget sundere. Du kan købe det i Matas eller Magasin.

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil da hellere bruge selvbruner end tage solarie......

Solarie er vist ikke helt sundt i længden..... og så er det MEGET dyrere end selvbruner, på længere sigt....

Mht. til det med ryggen så få da mor eller kæresten til at gøre det, det er da lige meget, så længe det kommer på.... eller lad være med at bruge det på kroppen og kun i hovedet og på halsen (og NEJ, nuanceforskellen er ikke slem :lol: )

Edited by Diæt
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share