Rygning!!..


Rocksteady
 Share

Ryger du?  

109 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Jeg har et MEGET beskedent cigaretforbrug: ca. 1 om dagen. Nogle gange 0, men hvis der er fodbold og et par pils i vente, kan det godt komme op på lidt flere. Jeg er 0% afhængig af tobak, det er intet problem at lade være.

Det kan jeg ikke have dårlig samvittighed over, jeg skal sgu nok nå at dø af noget andet.

Cirka én gang om måneden kommer vandpiben frem, og så suges der æbletobak til den store guldmedalje. B)

Link to comment
Share on other sites

Jeg er livsnyder og ryger derfor ;) Jeg er udemærket klar over de negative sider ved rygening, men jeg mener jeg får noget ud af at slappe af med en smøg - særligt når min hverdag er lidt stresset. Jeg kunne dog godt tænke mig at holde op dvs. koble af uden hjælp af cigaretter, men syntes det er lidt svært :unsure:

Syntes også at cigaretter de spreder hygge rygere iblandt. Der er ikke noget hygligere end et glas rødvin, eller for den sags skyld en kop kaffe og en cigaret. :cool3:

Kan desuden "anbefale" piberygning...smager godt og har de samme gode og hrmmm dårlige egenskaber som smøger.

Cirka én gang om måneden kommer vandpiben frem, og så suges der æbletobak til den store guldmedalje.

Det kunne jeg godt tænke mig at smage...har duftet til det et par gange :a-okhand:

--

grinder

Link to comment
Share on other sites

QUOTE 

Cirka én gang om måneden kommer vandpiben frem, og så suges der æbletobak til den store guldmedalje.

Det kunne jeg godt tænke mig at smage...har duftet til det et par gange 

Det er også total i orden god araberstil afslapning :) Det sjove ved arabisk tobak er, at det overhovedet ikke minder om det tobak vi er vant til (heller ikke det her afskyelige pibetobak med whisky og svesker). Jeg synes man ligeså meget har spise-slik-fornemmelsen som ryge-fornemmelsen. Jeg tror der er mange ikkerygere der ville kunne lide det.

Nogle gange kan jeg også godt lide bare at stikke snotten ned i det syltetøjsglas jeg opbevarer æbletobakken i, det dufter himmelsk :)

Link to comment
Share on other sites

Er passiv festryger(der kan det godt være lidt svært at undgå røgen :( )

Der har desuden været ret kort process med rygerne i min familie.

Min faster døde af lungekræft som50 årige, min farfar fik strubekræft og har nu gået rundt med et lille rør stikkende ud ad halsen, til at trække vejret igennem, de sidste 20 år.

Jeg har ikke nogen intentioner om at begynde at ryge.

Desuden har jeg set indersiden af en rygerlunge :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share