3 dage i rap


cfred
 Share

Recommended Posts

Jeg vil gerne træne 3 dage i ugen. I en længere periode fremover ser det ud til at blive søndag, mandag og tirsdag, jeg bedst kan få tid. Jeg kan ikke lige gennemskue, hvad jeg skal søge efter, for at få inspiration til et program, der kunne være ideelt.

Link to comment
Share on other sites

Guest Voravong
Fatter det ikke....vores er dårligt åbent om lørdagen :unsure:

HÆ - dér hvor jeg træner er der åbent fra 5 morgen til 22 aften - og det er endda langt pokker ude på bøhlandet. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hey cfred

Er det helt normalt at centret der hvor du bor er åbent om søndagen?

Fatter det ikke....vores er dårligt åbent om lørdagen :unsure:

Jeg tror jeg vil vise min protest ved at tæske vores 120 kg træningsformand og forklare

ham at centret skal være åbent hele ugen :devil:

Fræs klovn fræs

24-7-365 … er det ikke sådan alle steder? :( Selv jule- og nytårsaften er der åbent. Der kan være lidt, når der er rengøring, og når lokalet bruges af foreninger og klubber - men det er vist mest et pladsproblem. Hvis man insisterer og er indstillet på at stå lidt i kø, er der ingen problemer.

Normal hård træning søndag og kaldhård træning (stor volume) tirsdag ville være mit bud.

Altså ikke noget rigtigt om mandagen?

Link to comment
Share on other sites

Normal hård træning søndag og kaldhård træning (stor volume) tirsdag ville være mit bud.

Altså ikke noget rigtigt om mandagen?

Nej, det synes jeg ville være dumt. Du skal da ikke "spilde" en vigtig restitutionsdag på noget træning som alligevel har minimal/ingen effekt (du skal jo alligevel allerede træne dagen efter, tirsdag, hvor du rigtigt skal tæskes igennem).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share