Haster: Skal finde et sted at træne i Århus


Bellini
 Share

Recommended Posts

Jeg er på kursus i Århus, og havde regnet med at kunne træne på hotellet (Hotel Plaza) - men ak! et løbebånd og en ro-maskine er hvad der er.

Klub Olympic ligger lige overfor, men kan ikke finde noget tlfnr. til dem - kun adr. Skal lige ringe og høre om priser m.m.

Ellers er der Dansk Helsesport + S.a.t.s (Spanien) - hvilken én er bedst. Det er kun for én gang træning, og jeg skal primært bruge et squatrack + bar med op til 150 kg. i skiver.

/Bellini

Link to comment
Share on other sites

Enten kan du tage Dansk Helsesport, for Spanien centeret har vist hverken rack eller vægte nok, eller ogwså bare tag hen til Olympic og spørg dem der nu er der om ikke du kan få en prøvetime. Afhængigt af hvornår du er der, skal der bankes i kortere eller længere tid på døren.

Link to comment
Share on other sites

Enten kan du tage Dansk Helsesport, for Spanien centeret har vist hverken rack eller vægte nok, eller ogwså bare tag hen til Olympic og spørg dem der nu er der om ikke du kan få en prøvetime. Afhængigt af hvornår du er der, skal der bankes i kortere eller længere tid på døren.

Jeg har netop fået en aftale i hus! Tak for svaret.

/Bellini

Link to comment
Share on other sites

Hvad skulle man dog gøre uden MOL? Jeg mangler et sted og træne, og straks er der en håndsrækning fra en lidelsesfælde. Stående applause til Johnny-Bravo - han tog mig med ned i Olympic så jeg kunne få udført dagens gode gerning.

:step: :4thumbup:

/Bellini

Link to comment
Share on other sites

Ja - jeg må sige, at det billede der bliver tegnet af Olympic i en anden tråd er svært genkendeligt. Jeg kan selvfølgelig ikke udtale mig om det samlede klientel, men de personer jeg så og mødte var da ganske harmløse. Det endte endda med lidt træningsrelevant snak i mellem sættene. Personligt vil jeg 10 gange hellere træne et sted som Olympic, end i det vi-hører-boy-bands-og-anbefaler-ikke-squat-SportsClub jeg desværre træner i back home.

/Bellini

Link to comment
Share on other sites

Ja - jeg må sige, at det billede der bliver tegnet af Olympic i en anden tråd er svært genkendeligt. Jeg kan selvfølgelig ikke udtale mig om det samlede klientel, men de personer jeg så og mødte var da ganske harmløse. Det endte endda med lidt træningsrelevant snak i mellem sættene. Personligt vil jeg 10 gange hellere træne et sted som Olympic, end i det vi-hører-boy-bands-og-anbefaler-ikke-squat-SportsClub jeg desværre træner i back home.

/Bellini

hihihi....hører i stadig skodradio dernede

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share