Cheated barbell curls


R.A.
 Share

Recommended Posts

Fist:

10 reps med 25'erne? Det er så lige ét par reps eller tre mere end mig, men lad os nu se om min nuværende cyklus ikke sparker gang i overarmene.

Det må prøves en dag, der ikke er for mange nede i centret

...Jeg er klar på en cheated-curls-aften senere på måneden, når jeg begynder at smide rundt med lidt tungere vægte. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Fist:

Stegger kører da vist hammer-curls, ik' (ikke at kimse ad 40 kg, det er sgu flot, men han er jo heller ikke just nogen pindearm)?? Jeg kører altid de traditionelle curls, hvor man starter med neutralt greb og i løbet af løftet vender håndfladen opad (supineret greb).

Forresten rendte jeg ind i Stegger idag nede i centret, hvor jeg spottede hans breathing-squat - det er sgu grove løjer. :devil:

Link to comment
Share on other sites

QUOTE Thomas, mener du så at push-presses er bedre end military press? QUOTE

Nej. Den ene er ikke bedre end den anden. De komplementerer hinanden ganske godt. Som bodybuilder vil jeg dog nok ligge hovedvægten på military presses, da deltoideus arbejder hårdest i bunden, og da man anvender øvelsen som skuldertræning, hvis man er bodybuilder, så vil for meget push-presses ødelægger masseudviklingen lidt. 

Hvorfor vil for meget push-presses ødelægger masseudviklingen for en bodybuilder? (Selv kører jeg push-presses hver gang jeg træner skuldre) :(

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share