Madpakke


Cleo
 Share

Recommended Posts

Var der nogle der så hvordan Ole og hans kollega ( som jeg ikke kan huske hvad hedder )madpakker til deres børn så ud!!!!! Jeg var i chok :o

Hun gav sin teenage søn en lille bøtte med pasta skruer og ærter, ved siden af en dåse majs? Ja en dåse... en hjemme bagt bolle uden noget som helst og en ske.... velbekommen!!!

Ole's var lidt bedre, men det er da for underligt at folk er så dårlige til at spise " Rigtigt" Man forstår det ikke :( :unsure:

Cleo

Edited by Cleo
Link to comment
Share on other sites

Jeg så ikke morgentv i går, men din beskrivelse lyder præcis som de anbefalinger (ordrer) jeg fik fra lægen i 1998.

Det er ikke altid menigmands fejl, det bliver sværere og sværere at følge med, idet det "rigtige" hele tiden ændrer sig, efterhånden som der bliver lavet flere undersøgelser.

Så forøvrigt morgentv i dag om kalorieindhold i diverse madpakker. Den stærkt udskældte pålægschokolade viste sig at være den mest kaloriefattige ud af den, nutella, salami og leverpostej. Så der må være nogle pædagoger der får en rimelig dårlig smag i munden den kommende uge. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Så forøvrigt morgentv i dag om kalorieindhold i diverse madpakker. Den stærkt udskældte pålægschokolade viste sig at være den mest kaloriefattige ud af den, nutella, salami og leverpostej. Så der må være nogle pædagoger der får en rimelig dårlig smag i munden den kommende uge. :lol:

Det betyder jo ikke, at pålægschokolade er en god ting. Man kan finde massere af kødpålæg, som ikke er fyldt med fedt, men har masser af proteiner. Det er desværre også dyrt.

Frugt kræver ingen tilberedning, og det er sundt. Man kan satens skrue en sund madpakke sammen, uden at skulle bruge halve timer på at lave den.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share