Kender i denne bog?!


-Elvirus-
 Share

Recommended Posts

Essentials of strength training and conditioning, second edition af Thomas R. Baechle og Roger W. Earle.

Kender i bogen, og hvis ja, hvad synes i om den? Min kæreste læser i den for tiden og har også selv kigget lidt med. Den virker god på et ok forståeligt plan.

Overvejer stærkt at invistere i Supertraining af Mel Siff som suplement til læsningen på idræt.

Men mit egentlige spørgsmål gik egentlig blot på ovenstående bog, om i kender den.

God læsning. :-) :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

-> Elvirus

Ja jeg kender til bogen Essentials of strength training and conditioning.

Jeg har gået på Danmarks Trænerskole i Aalborg på styrketræningslinien. I den forbindelse blev vi anbefalet at købe denne bog, og jeg kan kun sige at den har levet op til mine forventninger....

I hvilken forbindelse har din kæreste anskaffet sig denne bog?

Jonas

Link to comment
Share on other sites

-> BadassJonas, min kæreste læser den blot af interesse (lækkert med en kæreste der har nogle sunde interesser :lol: ) Så jeg har bare smugkigget lidt i den, og so far finder jeg den lettilgængelig og samtidig interessant.

Mht bøger på idræt skal jeg ikke kunne udtale mig endnu, går "kun" på 1. semester, og vi læser mest anatomi i øjeblikket. Så det er egentlig blot af personlig interesse jeg tænker på at købe Supertraining. hmmm har forresten en eller anden grundtræningsbog på dansk jeg har læst lidt i. Virker ok, men "liiidt" tynd måske. Kan ikke huske titlen, men skriver det lige når jeg kommer hjem i morgen <_<

Og ja, det er et interessant studie, men en god ide at sætte sig ind i, hva det indeholder inden man starter. For det er absolut ikke bare styrketræningsorienteret. Du kommer "ud" for mange (spændende) ting/fag/oplevelser. Men er som før nævnt stadig blot en "newbie" på studiet.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share