billig og god spinning. Hvorhenne?


incognito
 Share

Recommended Posts

Godt og billigt - det hænger jo ikke nødvendigvis sammen på den måde man kunne tænke sig det. Det største udbud af timer, og nogle af de bedste instruktører, finder man i SATS - især med et guldkort så man kan bruge flere centre - men billigt kan man ikke kalde det!

Jeg kender ikke til standarden hos de andre store læder - men prisen er omkring det samme - og udbudet af timer mindre. (nej hvor jeg hader nærmest at gøre reklame for SATS - men på det her område er de gode...)

Det er dog svært at finde nogle steder hvor det kan gøres for under 300 kr om måneden - desvære. Jeg gik før et sted hvor jeg betalte 320 kr om måneden - jeg havde adgang til 12 timer om ugen tilsammen i 2 centre. Af dem var de 2 ok gode, 4-5 akceptable - og resten blev kørt af instruktører som havde massere af entusiasme - men som ikke var særligt kvalificerede.

Jeg kan forstille mig at det vil være det samme i mange små centre. Nu har jeg adgang til omkring 100 timer per uge - inden for behagelig cykelradius fra Østerbro - og alle timer køres af instruktøre som er minimum ok - og mange af dem er desideret fremragende. Hvis de kærste er studerende kan det gøre til en akceptabel pris.

Link to comment
Share on other sites

incognito:

Få hende til at læse denne tråd og spørg hende hvorfor hun vil til gå til spinning.

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Du kan ikke sammeligne stille og rolig cykling med spinning :devil::devil:

Spinning er nok en af de bedste dicipliner man kan kaste sig over hvis man vil tabe sig.

Jep - man forbrænder fler Kcal hvis man kan få sig selv til at løbe med samme intensitet som der er til en spinningtime - men det kan de færeste. Spinning er sjovt og motiverende.

Link to comment
Share on other sites

incognito:

Få hende til at læse denne tråd og spørg hende hvorfor hun vil til gå til spinning.

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Jeg kender hende ret godt og er da efterhånden ganske ferm udi træningsfysiologien og jeg har redegjort for de fordelene og ulemperne ved forskellige idrætsformer. Nu er valget truffet....

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

Det kan godt være man ikke taber sig meget af cykling/spinning, men daglig motion er vejen til 1 sund og balanceret krop og det er da til at forstå. Musklerne afgiver også lettere affaldstofferne omkring musklerne v/fysisk aktivitet.....

Man taber sig ikke ved bare at køre spinning - men det er bestemt en god måde at etablere det kalorie underskud som man taber sig af :lol:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share