Sandsække


teddy
 Share

Recommended Posts

Eneste problem med den artikel er at det ikke er en justerbar sandsæk
Når man efterhånden har oparbejdet en god portion funktionel styrke og sækken føles "let" - tja så er der ikke andet for end at sprætte tapen og strips'ene op, fylde mere sand i - og lukke den til igen!
Jo det er den nu...... ;)
Link to comment
Share on other sites

Kan godt nok ikke lige finde det sted hvor der står noget om at justere den andet end at gøre den tungere hen af vejen og er ikke ligefrem den eneste måde jeg ville justere den på, men også når man vil køre andre øvelser og lign... men må jo bare undvære

Link to comment
Share on other sites

Det er jo rigtig nok at man kan fylde mere sand i den sæk i artiklen, men man kan ikke ligefrem lige den så er justerbar i den forstand at vægten hurtigt kan tilpasses forskellige øvelser.

Men jeg synes nu heller ikke øvelserne og træningen med sandsæk generelt ligger op den at der skal justeres hele tiden.

Men hvor sørensen finder man sådan et militært overskudslager?

Det eneste jeg har fundet er dette men de har ikke noget der ligner sådan en sæk.

Link to comment
Share on other sites

Det eneste jeg har fundet er dette men de har ikke noget der ligner sådan en sæk.

Gå ind i web shoppen. tryk på brugt. og derefter på "ryg/køjesæk"

Vadsække blev også ofte brugt på skibe før i tiden. Så måske sådan en stadig kan findes i en velassorteret proviantbutik.

Link to comment
Share on other sites

Det eneste jeg har fundet er dette men de har ikke noget der ligner sådan en sæk.

Gå ind i web shoppen. tryk på brugt. og derefter på "ryg/køjesæk"

Vadsække blev også ofte brugt på skibe før i tiden. Så måske sådan en stadig kan findes i en velassorteret proviantbutik.

:bigsmile: Jeg synes eller jeg havde bladret det hele igennem.

Den ligner du heller ikke helt.

Er det denne du tænker på?

Canvas køjesæk 29x29x60, 75kr

71353.gif

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share