Så nemt er det at overleve julen...


MadsSWIM
 Share

Recommended Posts

Neeej.... Lad os få Letigen tilbage på markedet.... Det er noget der virker og som folk kan forstå!

Jeg synes ikke det nævnte produkt i artiklen er være end så meget andet bras der bliver solgt. Tankerne bliver hurtigt ledt hen på "produkter" som "æble-kuren" el. "cider-kuren", som ved siden af det dejlige vægttab også "renser" kroppen for diverse affaldsstoffer!!! :bigsmile:

Rune

Link to comment
Share on other sites

Men det er altså god salgsgas det her:

Med et QuickSlim-slankeplaster på ballen, kan vi smække bagdelen i sædet og guffe løs -og tilmed tabe os samtidig. Eller som der står på firmaets hjemmeside:

'Det nye QuickSlim slanke-patch sætter turbo på dit vægttab og sørger for, at din krop udnytter kalorierne effektivt -så du får ekstra energi og taber dig samtidig.'

Jeg er specielt vild med formuleringen "udnytter kalorierne effektivt", for så kan det jo ikke gå galt :blink:

Lur mig om det ikke bliver en stor slagssucces her i december/januar :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes nu det er mere sørgeligt, at folk køber det!

ja, for den slags produkter kan nu engang kun eksistere fordi der er aftagere af det...

Hvor naive kan folk egentlig være....Måske lidt OT, men er der nogen her, som har været i debatforum for vægttab på NetDK? Nøj, hvor venter mange af dem bare på mirakler og tror på alt muligt gas

Link to comment
Share on other sites

ja folk er sq ikke klogere....

de ville lære noget af mol....! men det leder vel tanken hen på nikotin plasteret, og så virker tryllenummeret med slanke-plasteret :lol: sikkert også, det er sq 1 skæg verden vi er havnet i hehe..... :w00t:

Edited by linder
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share