Hydroxycut


Vitalic
 Share

Recommended Posts

Kim S ->>

Det link du henviser til at Hydroxicut med efedrin. Og bivirkningerne er derfor de samme som alle andre efedrinpræperater.

Ups - Hessel du har helt ret.

Linket til den efedrin frie version kan læses her

Der skrives i sagens natur ikke her noget om evt. bivirkninger, da produktet jo ikke indeholder efedrin.

Kim S

Edited by Kim S
Link to comment
Share on other sites

Jeg har brugt Hydroxycut med Ephedrine under en cutte fase ør, der gik det stærkt med at komme af med fedtet, men der var jeg selvfølgelig også i kcal underskud.... derfor vil jeg bare høre om der er nogle der ved hvad der sker hvis man r i kcal overksud og bruger det, det er jo ikke helt billigt så gider ikke at prøve mig frem....

Link to comment
Share on other sites

Jeg har brugt Hydroxycut med Ephedrine under en cutte fase ør, der gik det stærkt med at komme af med fedtet, men der var jeg selvfølgelig også i kcal underskud.... derfor vil jeg bare høre om der er nogle der ved hvad der sker hvis man r i kcal overksud og bruger det, det er jo ikke helt billigt så gider ikke at prøve mig frem....

Hvis man er i kalorieoverskud vil man tage på, - også med efedrin. Efedrin virker på den måde at det påvirker centralnervesystemet og øger forbrændingen. Efedrin er særdeles sundhedsskadeligt og det er også derfor at den danske stat har taget det efedrinholdige receptpligtige Letigen ned fra hylderne.

Edited by Hessel
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share