3 træningsprogrammer


Mr. Fitness
 Share

Recommended Posts

Men grundlaget skal stadig være 3 gange ugentligt ik? Sån forstår jeg det i hvertfald...

Nej ikke helt:

Dag 1: Bryst og ryg

Dag 2: Ben og mave

Dag 3: OFF

Dag 4: Arm og skulder

Dag 5: OFF

Dag 6: FORFRA - dvs. Bryst og ryg

Dag 7: Ben og mave

Dag 8: OFF

Dag 9: Arm og skulder

Dag 10: OFF

osv.

Men du kunne evt. lave det til følgende, hvis du vil træne 3 gange om ugen:

Dag 1: Bryst, ryg og skulder

Dag 2: OFF

Dag 3: Ben, mave og arm

Dag 4: OFF

Dag 5: OFF

Dag 6: Bryst, ryg og skulder

Dag 7: OFF

Næste uge starter så med ben, mave og arm.

Edited by Mr. Fitness
Link to comment
Share on other sites

Ja okay det kan jeg godt se... ;) Har forsøgt at lave noget her....

Dag 1

Bryst BB bænk 10x10

DB incline 2x10

Kabel flyer 2x10

Ryg Pulldown (chins når det er muligt) 10x10

DB row 2x10

Dødløft 2x10

DB shrugs 2x10

Dag 2

Ben Squat 10x10

Stående læg 10x10

Mave Trænes ikke efter noget specielt

Dag 3 OFF

Dag 4

Skulder Military 10x10

Lateral raises supersættet med rear lateral raises 2x10

Biceps Høj incline DB curls 10x10

DB hammer 2x10

Triceps Bensh dips 10x10

Kabel pressdown 2x10

Dag 5 OFF

Synes måske det virker lidt uoverskueligt.... <_<

Lige fortiden kører jeg alm 2-split... Har også overvejet at dele kroppen op i 5 og så kører 5 dage ON og 1 dag OFF, men ved sgu ikke rigtigt om det er godt?! Noget du har erfaring med? Kan se at du er monster rippet :santa2: Hatten af for det!

Link to comment
Share on other sites

Lige fortiden kører jeg alm 2-split... Har også overvejet at dele kroppen op i 5 og så kører 5 dage ON og 1 dag OFF, men ved sgu ikke rigtigt om det er godt?! Noget du har erfaring med? Kan se at du er monster rippet  Hatten af for det!

Tak :santa2:

Jeg har ofte kørt et splitprogram, hvor kroppen er delt op i 5 og synes det er glimrende (Nu kommer fullbody-entuisiasterne nok :tongue: med deres træning af hver muskelgruppe 2-3 gange/uge :lol: )

Ved sådan et split har du jo mulighed for virkeligt at koncentrere dig om hver muskelgruppe.

Link to comment
Share on other sites

(Nu kommer fullbody-entuisiasterne nok  med deres træning af hver muskelgruppe 2-3 gange/uge  )
hehe ;)
Ved sådan et split har du jo mulighed for virkeligt at koncentrere dig om hver muskelgruppe.

Jep det er nemlig også det jeg tænkte... Har prøvet et par gange at gøre sådan og synes det gav et rigitgt godt pump i den pågældene muskel...

Har også tidligere snakket med en der kørte på den måde og for ham var det også godt... Mener har kører 10-12 sæt i hver muskelgruppe, fordelt over 3-4 øvelser (2-3)... Føler også at træningen bliver mere intensiv når jeg kører således...

Måske skulle man forsøge at gøre det seriøst et stykke tid :santa2:

Link to comment
Share on other sites

Måske skulle man forsøge at gøre det seriøst et stykke tid 

Ja det ville jeg nok også gøre hvis jeg var dig (mit GWT sidespring er også blot fordi jeg har kørt "det andet" i meget lang tid).

Det kan evt. prøve Max-OT - se evt. www.ast-ss.com. Her træner man hver muskelgruppe 1 gang om uge og kroppen deles op i 5. Man træner med reps mellem 4-6. Jeg har kørt det i en lang periode og det er nok det program jeg har gainet mest på - og samtidigt er det uden tvivl det program der har givet størst styrkefremgang. :devil:

Link to comment
Share on other sites

Det kan evt. prøve Max-OT - se evt. www.ast-ss.com. Her træner man hver muskelgruppe 1 gang om uge og kroppen deles op i 5. Man træner med reps mellem 4-6. Jeg har kørt det i en lang periode og det er nok det program jeg har gainet mest på - og samtidigt er det uden tvivl det program der har givet størst styrkefremgang. 

Lyder til at være nice! :santa2:

Har lige siddet og kigget lidt på siden, men skal man ikke være medlem for at se programmet eller er det bare mig der ikke dur til det der computer noget?? ;)

Link to comment
Share on other sites

Damn... Mr. Fitness... når man sammenligner din mave med mit træningsmål

Fred with tyres I

Fred with tyres II

Fred with tyres III

...så kommer han jo næsten til at se lidt utrænet og småfed ud 

Også  herfra!

Ja det har du faktisk ret i - han ser da lidt småfed ud ved siden mig :lol:

Nej, men mange tak for kommentaren :devil:

Lyder til at være nice! 

Har lige siddet og kigget lidt på siden, men skal man ikke være medlem for at se programmet eller er det bare mig der ikke dur til det der computer noget??

Det er nice.

Ja man skal være medlem for at se programmet, men det kan du også blive gratis. Hvis du har problemer, så send mig en PM, så kan du få mit brugernavn og password. :santa2:

Edited by Mr. Fitness
Link to comment
Share on other sites

Ja det har du faktisk ret i - han ser da lidt småfed ud ved siden mig :lol:

Og jeg har ellers flere plakater hængende med ham som passende erindring om mit træningsmål... og det har du ØDELAGT :devil:, ØDELAGT :devil: siger jeg...

Nu går jeg og ser på en småfed utrænet fyr med nogle gamle dæk... HVOR FEDT ER DET LIGE... <_<;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share