Fittness vs BB - forskel?


Nutellakrigeren
 Share

Recommended Posts

Nu er der mange af jer der sidder og siger at Fittness´er har tynde ben osv. men jeg skulle lige hilse og sige at de fleste piger tænder på Brad Pitt og ikke på Ronnie Coleman

.: eXet0r :.

<{POST_SNAPBACK}>

Det er vi så del der er pænt ligeglade med..... :raisebrow:

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Ja ja. . men der er ingen grund til at svine BF´er til bare fordi de hellere vl score piger end være store. . det er et diskutions fora. . ikke et sted hvor man sviner hinanden til. .

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg tror nu ikke at man stiller op i BF for at score piger, men jeg kan jo tage fejl.

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Craw - Jeg tror faktisk at tallet ville have været højere, hvis samtlige deltagere var blevet testet. sørgeligt men sandsynligvis sandt

Helt ærligt ! ...det forekommer mig aldeles selvindelysende.

Craw - Jeg vil da give dig ret i at international BB er en riimelig stor udfordring krudtfri
Ville det ikke være mere reelt blot at konstatere, at det ikke lader sig gøre at opnå succes krudtfri ?! - Jeg kan ikke lade være med at tænke på hvor langt der er fra dig, som kører den fede stil 'clean bb' og så op til fx en Sune Larsen. Det er selvfølgelig en anden vægtklasse, går jeg udfra da, men det er netop også en del af pointen jo. S.L. så jo pænt vild ud til DM og var også temmelig stor. Det fysiske omfang er vist uopnåelig uden brug af krudt. Og når det så er sagt, så er SL jo ikke ligefrem nogen større player i internationalt-regi.

<{POST_SNAPBACK}>

Det er ikke Sune aka. Conscience vi snakker her vel?

Link to comment
Share on other sites

det er rigitg nok. . men jeg siger bare at der ikke er nogen grund til at svine nogen til. .

<{POST_SNAPBACK}>

rimelig skægt at grave en tråd frem præcis et år efter der sidst er posted i den :wink:

Men der er vel ikke noget tilsvining i denne tråd. Faktum er at de fleste fitness-deltagere ikke har voldsomt store ben - og her sammenligner vi altså IKKE med Coleman.

Enhver har ret til at træne som de ønsker, men enhver har også ret til at udtrykke deres mening passende/upassende proportioner.

Link to comment
Share on other sites

Craw - Jeg tror faktisk at tallet ville have været højere, hvis samtlige deltagere var blevet testet. sørgeligt men sandsynligvis sandt

Helt ærligt ! ...det forekommer mig aldeles selvindelysende.

Craw - Jeg vil da give dig ret i at international BB er en riimelig stor udfordring krudtfri
Ville det ikke være mere reelt blot at konstatere, at det ikke lader sig gøre at opnå succes krudtfri ?! - Jeg kan ikke lade være med at tænke på hvor langt der er fra dig, som kører den fede stil 'clean bb' og så op til fx en Sune Larsen. Det er selvfølgelig en anden vægtklasse, går jeg udfra da, men det er netop også en del af pointen jo. S.L. så jo pænt vild ud til DM og var også temmelig stor. Det fysiske omfang er vist uopnåelig uden brug af krudt. Og når det så er sagt, så er SL jo ikke ligefrem nogen større player i internationalt-regi.

<{POST_SNAPBACK}>

Det er ikke Sune aka. Conscience vi snakker her vel?

<{POST_SNAPBACK}>

Nej nej, det er ikke "vores" Suwne, der bliver snakket om. Sune Larsen vejer lige 20kg mere...

Link to comment
Share on other sites

ville nemlig gerne selv komme til at ligne sådan en 'fittness-type' <_<

<{POST_SNAPBACK}>

Nugga!

Det havde jeg alligevel ikke ventet mig af dig! :nonono: (vil du købe et glas efedrin, din fitness-luder?)

<{POST_SNAPBACK}>

:freaked: Jeg havde godtnok glemt ALT om denne tråd :blink:

Jeg kan så lige fortælle dig at mine mål har ændret sig siden :raisebrow:

Link to comment
Share on other sites

ville nemlig gerne selv komme til at ligne sådan en 'fittness-type' <_<

<{POST_SNAPBACK}>

Nugga!

Det havde jeg alligevel ikke ventet mig af dig! :nonono: (vil du købe et glas efedrin, din fitness-luder?)

<{POST_SNAPBACK}>

:freaked: Jeg havde godtnok glemt ALT om denne tråd :blink:

Jeg kan så lige fortælle dig at mine mål har ændret sig siden :raisebrow:

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share