Længde af HST-træningspas


Skov
 Share

Recommended Posts

Har hørt for noget tid tilbage at træningspasset bør være af en bestemt længde hvor kroppen har de bedste forudsætninger for vækst. Er lige startet på HST-programmet og ville høre hvor lang tid et HST træningspas cirka skal vare for at kropppen har de bedste betingelser for vækst?

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror Fist jævnligt supersætter diverse øvelser med en omgang kæbetræning.... :4ranting: :argue: :jodler:

...Forresten tog mit HST-træningspas 2 timer i dag - heldigvis er jeg i gang med sidste uge af min nuværende HST-cyklus, så de stakkels led kan snart få en tiltrængt pause.

Link to comment
Share on other sites

Sorry, jeg havde ikke lige set på tråden siden jeg skrev.

Mit program så nogenlunde sådan ud, da jeg gik aller mest til den (i tilfældig rækkefølge):

Frontsquat 2

Chin-ups 2

Militærpres 2

Læg 3

Db-Rowing 2

Schrugs 2

Biceps-curl 1

Bænkpres 2

Kabel-triceps 2

Dips 2

Biceps-db-curl 2

Mave 3

Dødsløft 1

Skrå-dumbell 2

Lat-raises 2

30 sæt

Link to comment
Share on other sites

Fistandantilus

Min holdning er, at kan man gennemføre sidste runde i hver 14-dages-cyklus, så er der et eller andet galt.

Hvad mener du med det? Nu kører jeg personligt ikke decideret med 14-dages cyklusser, men jeg kan da (stort set) altid gennemføre mine pas med det planlagte antal reps. Nogen gange kan jeg mærke, at jeg skal have en længere pause imellem sættene, men jeg får dem oftest kørt. Men jeg forstår nok ikke helt, hvad du mener. Please enlighten me :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share