Bedste squat- og dødløftdragter på markedet???


angel
 Share

Recommended Posts

har også en NXG, og den er virkelig god til squat. den skulle eftersigende også være ret god til dødløft, hvis man vender den om. Jeg har selv brugt marathon til dødløft og da jeg desværre ikke kan bruge den næste år, sparrer jeg pengene til en ny dødløft dragt og løfter med NXGen.

med andre ord: slå 2 fluer med 1 smæk og køb en Fury.

Link to comment
Share on other sites

Har haft mailet Titan og de tager kun 30$ for transport af pakke med fuldt udstyr!!!

Lige nu er dollars kursen jo kun 5,96 - så det er sindssygt billigt at bestille fra USA- selv med moms!!!

..meen faktisk har jeg endnu ikke betalt moms en eneste gang jeg har købt noget i USA :D

TJEK TITAN

Dvs at en The Centurion kun koster 298 kr (m. moms 373kr) Det er jo slet ikke galt!!! Specielt ikke da vi er flere der bestiller, så transport omkostningerne bliver minimale!!!

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

..og måske 8% told eller sådan noget.

Titan sender med FedEx, som er meget ivrige efter at opkræve afgifter. De tager nemlig 160kr i ekspeditionsgebyr for at lave papirerne.

Men der er jo stadig penge at spare, og der er nok ikke den store sandsynlighed for at du sprænger dragten, eller at den ikke passer 100% som du vil have det (da det er din første)

Husk at der er min. 3 ugers leveringstid, så skynd jer!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share