Hvordan klarede i julen/nytåret?


SaintPauli
 Share

Recommended Posts

Guest PlayboY

Hmm.. Har også misset 2-3 træningspas, og blev vanvittigt forkølet da jeg var til en julefrokost og overnattede i et hus hvor det åbentbart trak godt og grundigt.

Har taget 500gr på eller noget, så det ser ganske fornuftigt ud.. Styrken ligger hvor den plejer.. Blev anklaget af famillie for at krudte den til famillie frokost.. Desuden ligner økonomien et væltet lokum oven på højtiden.. Men ellers klarede jeg den udemærket :lol:

Link to comment
Share on other sites

Jeg begyndte at træne i februar sidste år (altså 2003), og har derfor selvfølgelig haft en mærkbar fremgang.

Indtil omkring september måned, trænede jeg med fokus på at komme i generelt bedre form samt at tabe mig. Det lykkedes egentligt rimeligt godt, og jeg tabte mig 5-6 kg på på 7 måneder. Samtidig blev jeg markant stærkere, med en styrkeøgning på omkring 50-60% i de fleste øvelser (undtagen squat, hvor jeg desværre to gange fik problemer med ryggen). Selvom det er svært at sige præcist hvor meget, tog jeg i denne periode også et par kg muskler på (vurderet ud fra spejlet).

I de sidste 4 måneder, har jeg primært gået efter at tage på, og det er også lykkedes. Jeg har taget omkring 3-4 kg på, omend langt fra alt har været muskler. Målet i de næste 4 måneder, vil derfor være at smide 5-6 kg. Det harmonerer iøvrigt også meget godt med at jeg skal træne op til cph. marathon.

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY
Jeg har haft godt af julen, og udnyttet den gode energi fra julemaden.

Det stramme tøj kan stadig bruges, og spejlet kan også accepteres.

Henning :pumpin:

For satan din player Henning :angelgrin:

Link to comment
Share on other sites

For mit vekommende er der ikke sket en pind. De sidste 3½ uge har den stået på vedligeholdeslestræning pga. meget arbejde op til jul. Full-body program 1-2 gange pr. uge.

Efter jul er det gået lidt bedre; 2 gange full-body indtil videre og en gang mere i morgen. Mandag startes på noget 3-split.

Men styrke, masse osv. er der ingen ændringer ved.

Link to comment
Share on other sites

2 ugers planlagt ferie, både fra træning og i øvrigt.

Dog har jeg fået bygget mig en sandsæk som jeg har taget nogle få ture med.

Min appetit og kost generelt har været helt til rotterne, men med et pænt slik-indtag er det vist lykkedes at holde status quo eller måske tabt et ½ kg.

Link to comment
Share on other sites

I dag vejer jeg det samme som umiddelbart inden jul - hvilket desværre stadig er for meget. Mellem jul og nytår var der dog dømt hård diæt for at smide julefedtet og missionen lykkedes. Maden nytårsaften var sund :blink: og kun torskeadretningsresterne hos min ex´s mands forældre, som i går ringede da der var masser af dejlig torsk :4mewantfood: på bordet har været hårde i kalorieregnskabet i den sidste uges tid. Nu følger et kontrolleret vægttab i et fornuftigt tempo - håber jeg.

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY
- træning - diæt = + 2 kilo

Avser ikke rart. Så er det bare på den igen efter jul smukke. :pumpin:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Saintpauli din elendige fedterøv :lol:

Btw TF vol II Er du homoseksuel, eller kom du bare til at skrive X-mand istedet for dame? :blink:

Link to comment
Share on other sites

ex´s

Der er altså et s på, så det er hendes mand, så nej, jeg har ikke løse håndled

Lea:

Det er nok snarere om hendes mand kan: i hendes faste omgangskreds er jeg ikke den eneste ex men der er een mere. Men han må da have tillid til os (og det kan han nu også godt have), da jeg er gudfar til deres barn.

Link to comment
Share on other sites

Har ikke trænet siden først i december.... :(

Vægten er det laveste i et års tid :thumb_down: , d.v.s ca. 86 kg og den ville fortsætte ned et stykke endnu hvis jeg ikke startede med vægttræning igen. SÅ DET GØR JEG!

Min møgkrop vil være en pind, men det vil jeg ikke.... Så kan den lære det :devil:

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Har ikke trænet siden først i december.... :(

Vægten er det laveste i et års tid :thumb_down: , d.v.s ca. 86 kg og den ville fortsætte ned et stykke endnu hvis jeg ikke startede med vægttræning igen. SÅ DET GØR JEG!

Min møgkrop vil være en pind, men det vil jeg ikke.... Så kan den lære det :devil:

Rommel

Hvorfor har du ikke trænet?

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor har du ikke trænet?

Har heller ikke været med min gode vilje. Men jeg er lidt mellem adresser lige i øjeblikket, så indtil jeg flytter permanent (næsten) til Svendborg gad jeg ikke døje med meget lange transoporttider til meget dårlige centre rundt omkring på hele Sjælland. Hellere undvære end at nøjes. Jeg bliver nemlig så harm over useriøse centre, der fx. ikke har mulighed for squat og DL. :thumb_down:

Rommel

Edited by Rommel
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share