Skadesstatistik


Crawdaddy
 Share

Er du skadet eller har været det, og hvordan træner du?  

106 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Spock:

Er een omvandrende skade

:lol: :(

Er BB'er.

Har en masse daglige småskavanker med smerter i led og sener - og har senehindeskede(eller hvad fanden det hedder) betændelse i begge underarme (som bølger frem og tilbage i styrke) - derudover har jeg lidt lændeproblemer & nakkeproblemer.

2 gange har jeg oplevet seriøse skader, som har gjort mig decideret ukampdygtig.

Edited by FittSmoker
Link to comment
Share on other sites

Tja.. jeg fik og har jo en dum fra one arm rows i rygmuskulaturen... Og det selvom jeg altid har haft en ret stærk rygmuskulatur. Men tunge vægte + tyngdekraft + ganske kort tids uopmærksomhed når vægten sænkes kan nemt være = seriøs skade i lang tid :(

Link to comment
Share on other sites

Har pt. dårlig lænd - skete p.gr. af dårlig form i DL max (præcis som TJ skriver). Lægen telefon-diagnosticerede det til en forstuvning af de små ligamenter mellem ryg-hvivlerne (Jørgen L nævnte samme diagnose i min log).

Deruover har jeg døjet lidt med en dårlig højre skulder - bl.a. efter et stenkast (ikke på Nørrebro), skulle imponere konen ;) .

Bortset fra lænden, har det ikke været noget, som ikke kunne ordnes med ro, hvile og mindre belastende/ingen øvelser for en tid.

/Bellini

Link to comment
Share on other sites

Meget apropos skader så var der en udsendelse på Viasat Sport om et par vægtløftere. Den græske vægtløfter Pyrros Dimas kæmper til de forskellige stævner specielt mod en anden vægtløfter jeg ikke kan huske navnet på. De er begge så forhippede på at slå hinanden at de rager en masse skader til sig. Ved et af de fornyligt overståede stævner var der gjort klar til det store opgør - det endte med de begge måtte trække sig med skader.

Jeg lider samme skæbne. Jeg der ellers ikke er træner til konkurrence og lign. fik pudsigt nok fornyligt et par skader. Nok fordi jeg har givet den gas på det seneste og havde indgået et vædemål med et par gutter om hvem der kunne løfte mest efter et par måneders træning.

Edited by sas
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share