Max-OT


sloek
 Share

Recommended Posts

Min fedtprocent som den er nu, vil jeg slet ik kommentere!!! :D

Men derimod vil jeg anbefale Max-OT og lad anbefaling være de mest drastiske forandringer:

Bænkpres 65kg -> 100kg

Dødløft 70kg -> 125kg

BB Shrugs 40kg -> 105kg

Close grip pulldown 70kg -> 105kg

Medium grip cable row 55kg -> 98kg

Bent over bb row 40kg -> 75kg

Det her er forandringer fra September til nu...

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Imponerende gains jeg håber jeg kan få ligeså goe resultater som dig. Jeg begynder nemlig fra idag med max OT, det gode ved systemet er at det er meget kort træning30-40 minutter, og udover masse gir det go styrke.

anyone

De gains du har lavet er de virkelig kun lavet på  4 måneder.

Link to comment
Share on other sites

Infestedass ->

Det har taget ca. 4 måneder. Omkring starten af september til nu... Prisen har altså også været en mængde fedt oven i hatten!!! Men det er ik være en at det kan fjernes ved en diæt (som jeg er igang med nu).

Don Kane ->

Nix! Det er ik 1RM det er den vægt jeg bruger på at lave 4-6 reps.

Det skal så også få retfærdighedens skyld siges at det er første gang idag at jeg skal bænke 100kg. Jeg lavede 7 reps med 95kg sidste gang, så den skal op på 100kg til idag.

En sidste indrømmelse, det er på decline bænkpres at jeg skal ha' den op på 100kg, min alm. bænkpress er kun på 95kg.

Det jeg føler er det VIGTIGSTE jeg har lært af Max-OT er det de kalder Mind/Muscle-link. Jeg kalder det bare dyb koncentration og føling for musklerne! ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share