Gyno


-=Nosa=-
 Share

Recommended Posts

Tror jeg bliver nød til at tage til doktor manden. Da jeg efter min egen overbevisning mener det er noget fedtdepot agtigt noget. Jeg er overhovedet ikke overvægtig. Der er mange der får det derved. Syntes bare det er lidt pinligt at komme til læge med sådan noget. ;)

Link to comment
Share on other sites

Her er nogle pic af hvor min patvort er stiv og når den er alm. stor!

Efter at have kigget på mange hjemmesider med plastikkirugi er jeg kommet frem til jeg nok har gyno. :sneaky: Eller hvad siger i ? billeder er taget meget tæt på så det kan godt være de ser lidt volsomme ud.

post-5-1073591914.jpg

Link to comment
Share on other sites

nr. 2 ser temmelig voldsom ud - og udfra dine "stive nipples" billeder, ser det ikke ud til at du har en høj fedt% og derfor gemt noget fedt på brystet.... Prøv at se hvad der sker når/hvis du cutter endnu mere ned. HVis det er Gyno, vil det netop ikke hjælpe, men måske blive mere tydeligt, jo større musklen bagved bliver. <_< :(

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Hmm.. Stive ser de ganske normale ud, så ligner de mine som de er normale, men de er ret store sådan "Varme".. Synes også det ligner lidt "Gyno" tendenser, altså sådan at de hænger en anelse, dog ikke noget vildt.. Men jeg tror faktisk godt at du kan få lavet en operation gratis, hvis du fortæller dine læge hvor meget det generer dig.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Ja hvad sagde lægen??

Taget din fedtprocent i betragtning er der ingen tvivl om at det er gynocomastia.

Langt størstedelen af danskere med gynocomastia har aldrig været i kontakt med hormonpræparater!

Gyno kan ikke slankes væk, det er forstørrede brystkirtler, og som vores fødevarer er kontamineret i dag så er der ingen udsigter til at sådan noget bare går i sig selv.

Mange plastickirurger har ikke forstand på gyno, de tror det kan suges væk men nej: Det skal skæres væk og alle kirtler skal fjernes.

Får man henvisning fra det offentlige så tager de nogengange kun et bryst ad gangen, for at kunne pumpe flest mulige kroner ud af statskassen.

ERGO: Du skal finde en kirurg med forstand på det. Du skal bede ham om at skære det væk og udtrykkeligt forklare vedkommende at det skal være begge nipples og ALT skal væk.

Sidst: Gyno er ganske normalt og rigtig mange overvægtige går rundt med det. MEN det er ikke fedt at være muskuløs og rippet når der så lige sidder et par puffynipples. De fleste lægger ikke mærke til det men om sommeren er det varmt og de svulmer - samt man er selv bevidst om det.

Og nej jeg har ikke Gynocomastia. Dog skal jeg nok have suget dobbelthagen hvis fist alligevel går under kniven: Altså forudsat at vi får grubberabat :tongue:

OG igen: Det er en kæmpe misforståelse at gynocomastia er noget som primært AS-brugere har. Det er lige omvendt. 20% af befolkningen har det i større eller mindre grad.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share