AV mit knæ !


BrainRoid
 Share

Recommended Posts

bæ ... mit knæ er fucked, vil høre om der er nogen der har en teori om hvad hvordan og hvorfor, inden jeg drager til lægen og får det savet af...

Det er MEGA ømt, specielt når jeg strækker det ud, og det er ligesom jeg kan mærke ømheden ovenpå knæet, i højre side(det er venstre knæ..), og trykker jeg i dette område er det også lidt ømt..

Jeg har i den senere tid haft en tendens til at kunne træde 'bagud' med dette ben/knæ .. giver det mening ? Det er kommet ummidelbart i kølvandet på et maxforsøg på squatten..

Sidst jeg var nede og træne fik jeg sådan et jag hen over knæskallen (sådan føles det), da jeg lå i benpressen, jeg kender det fra squatten, og det sker hvis det går for hurtigt, dvs at jeg skal vende momentet for hurtigt i bunden, altså deaccelerere vægtet for hurtigt.. Jeg lagde ikke yderlege 'vægt' på det, fortsatte bare i et langsommere tempo, og alt var fint (som det plejer) ...

Da jeg så igår, står på stationen og venter på mit tog, drejer jeg mig om, og smæk sagde det i knæet, et eller andet skete der, det kunne mærkes, men ingen smerte whatsoever, men hen af aften, et par timer senere, bliver det mere og mere stift og ømt, og idag, dagen efter... ÆV .. mega ømt, og vil _HELST_ ikke bøjes...

Hvad har jeg fucket op ? :o(

Link to comment
Share on other sites

damnit...

i mellemtiden er der sket det 'sjove' at det lige svuppede lidt i knæet igen, og nu er det næsten normalt... ustabilt, men normalt !! kommer lige fra træning og det var lige før jeg vovede mig ud i en gang squat... besindede mig dog!!! men jeg halter ikke mere og det er ikke ømt... sådan fra det ene øjeblik til det andet nærmest.... da for UNDERLIGT !!!!!

Link to comment
Share on other sites

Jeg har i den senere tid haft en tendens til at kunne træde 'bagud' med dette ben/knæ .. giver det mening ? Det er kommet ummidelbart i kølvandet på et maxforsøg på squatten..

En af mine bekendte kan også lave det nummer med at træde bagud, det ser forholdsvis klamt ud. Jeg har på et tidspunkt også haft en lille smule med knæet, hvor jeg også fik nogle jag i det. Dog fandt jeg ud af at sålænge jeg ikke strækker benet helt ud under squat så kan jeg undgå det helt. Men dit problem lyder dog noget mere seriøst...

Link to comment
Share on other sites

damnit...

i mellemtiden er der sket det 'sjove' at det lige svuppede lidt i knæet igen, og nu er det næsten normalt... ustabilt, men normalt !! kommer lige fra træning og det var lige før jeg vovede mig ud i en gang squat... besindede mig dog!!! men jeg halter ikke mere og det er ikke ømt... sådan fra det ene øjeblik til det andet nærmest.... da for UNDERLIGT !!!!!

Kunne også være den mediale menisk.. Hvis knæet hæver skal du altså afsted! :sneaky:

Edited by Jørgen L
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share