vægt efter ZZzzzzzz


devito
 Share

Recommended Posts

Jeg prøvede lige igen.

kl 1:00 - 91,6kg

kl 10:45 - 90,8 kg (dejligt at sove længe :wub: )

800g, nasty..

hvis min udregning ik er helt hen i vejret, så er det 0,87% af kropsvægten på 9t 45min.

Og de tbare på åndedræt og organer, sys jeg faktisk er lidt vildt.

Devito

Link to comment
Share on other sites

Jeg må vist også til at veje mig på den måde. Nu er jeg delvist på kur for tiden, men jeg vil da gætte på, at der er et par kilo til forskel, det plejer der at være, så jeg fatter ikke, at der er nogen, der kan nøjes med mindre end 1 kg til forskel.

(Nå, jeg prøvede lige at veje efter, og idag er der kun 1 kg i forskel, men som sagt er jeg også på kur. Hvis jeg havde spist nede hos min mor, var det nok anderledes)

Edited by xjyden
Link to comment
Share on other sites

Jeg må vist også til at veje mig på den måde. Nu er jeg delvist på kur for tiden, men jeg vil da gætte på, at der er et par kilo til forskel, det plejer der at være, så jeg fatter ikke, at der er nogen, der kan nøjes med mindre end 1 kg til forskel.

(Nå, jeg prøvede lige at veje efter, og idag er der kun 1 kg i forskel, men som sagt er jeg også på kur. Hvis jeg havde spist nede hos min mor, var det nok anderledes)

Hmm, husk lige at der ikke må være andet end søvn imellem vejninger :)

Devito

Edited by devito
Link to comment
Share on other sites

Hvis man render på potten i løbet af natten, er det ingen sag af få vægten til at dale drastisk.

netop....

En anden metode som ikke er snyd, er at motionere op til sengetid; det ku´ være jeg skulle eksperimentere lidt....

Jo det er snyd :teachingfinger: :tongue:

Vejningen skal ske lige sekkundet inden du smider dig i sengen, og der må ikke foregå noget sengegymnastik :lol:

Var på vægten igår aftes 112,4kg og imorges 112,2kg sov i alt 5t 45min.

Det er lidt et mysterie, vil prøve at lave lidt statistik over %mæssigt tab kontra antal ZZzzzz timer :)

Devito

Link to comment
Share on other sites

Snyd? at spinne først - finde et bad - veje og så i seng???

200 gram på næsten 6 timer?!! Det var ikke meget.

Nu plejer jeg ganske vist at veje mig efter mit morgentoilette, men efter at have udfyldt knap 80 ugeskemaer med aften og morgenvægt er det mit umiddelbare indtryk, at man ikke taber lige mange gram natten igennem. Jo kortere tid man sover, jo mindre er vægttabet pr. time. Noget af forklaringen er jo nok, at jo længere tid man sover, jo større er chancen for at rende på toilettet i løbet af natten, men jeg er nu næsten sikker på at der er mere i det end det. Derfor indgår det også (ganske vist 112% mislykket) som en plan i min skrump, at jeg skal have tilstrækkelig med nattesøvn.

Edited by TF vol. II
Link to comment
Share on other sites

Snyd? at spinne først - finde et bad - veje og så i seng???

Jeg forstod den ik lige sådan ;)

for mit vedkommende gælde rihvertfald at omstændighederne kun må

være således: Vejning- ZZzzzzzz- Vejning og ikke andet

200 gram på næsten 6 timer?!! Det var ikke meget.

Jeg sys også det lyd af lidt men nu hvor jeg vender den om og sider 33.33g i timen, så er det jo alligevel en del 0,5g i min. i absolut hvile.

Devito

Link to comment
Share on other sites

Jeg forstod den ik lige sådan

Det havde jeg osse lidt på fornemmeren, men nu er det jo "dine" regner i der her eksperiment, så hvis du havde syntes....

anyway, nu har jeg kørt 1/2 times intervalspinning og skal lige køle af inden jeg smutter i bad og på vægten og derefter i seng. Så håber jeg bare, at jeg kan holde mig fra tønden i nat, men jeg har bællet 1 1/2 liter cola ligth + en liter matilde her til aften, så nu må vi se.

Tilføjet:

Ikke alverden, jeg tabte kun 400 gram på 6 timers søvn.

Edited by TF vol. II
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share