Strækmærker


Fistandantilus
 Share

Recommended Posts

Jeg er selv så heldig, ikke at have den slags at kæmpe med.

Jeg kunne dog forestille mig, at jeg ville være meget ked af det, hvis jeg havde dem. :(

Hvordan har i det?

Bærer i dem stolt, som TJ bærer sine scars of war, eller ville i ønske, i kunne ofre 10kg i bænkpressen, for at kunne komme af med dem?

-Og hvor mange kg er i villige til at ofre, for at komme af med dem? ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror jeg har min del af strækmærker. En del på ryggen/lænden fra dengang jeg skød i vejret og nogle langsomt voksende ved armhulerne og lidt ned af biceps.

Jeg ville helt sikkert gerne have været foruden, men hvis eneste muligheder for det er at droppe træningen totalt eller få lavet dyre laseroperationer som nok ikke kan fjerne dem helt eller forhindre nye, så må jeg bare leve med det.

Jeg kan ikke sætte tal på om jeg ville ofte noget masse eller styrke, hvis jeg kunne slippe af med dem ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg må indrømme at efter mine er kommet så langt ned af min biceps at jeg har et par t-shirts hvor de kravler ud af, så begynder jeg at blive en tand træt af dem, men ellers er jeg sq ligeglad.

Det enste der irriterer mig er at jeg har mødt en (har du strækmærker så har du taget hormoner - holdning) et par gange, så tanktops til sommer bliver også en social udfordring hvis der er nogen der begynder på det ævl ;)

Link to comment
Share on other sites

Part of the game....

Jeg ville da helst undvære dem men mine er indtil videre heldighvis placeret i axillærfolden(lats og teres) i armhulen. Har en enkelt på hvert ben øverst ved rect. fem. og så næsten de obligatoriske omkring pecs hæften, total grimt når de bliver lilla ;)

Jeg kunne ikke forestille mig at begrænse træning pga strækmærker så sku det da være så ekstremt at man ville få G kovacs pecs strækmærker :w00t:

Tror heller ik de bliver så vanvittig aktuelt for mig da muskelvækst ik er mit egentlige mål. (hope so :) ) for cleane folk er risikoen vel også en del lavere.

Devito

Edited by devito
Link to comment
Share on other sites

Troede også jeg var så heldig at jeg ikke skulle kæmpe med dette problem....men fandeme så om jeg ikke opdager jeg har nogle på baglårene (lidt under ballerne), da jeg tilfældigvis læser en tråd, netop om strækmærker, her på MOL.... :(

Det heldige er så det er ret nemt at skjule og ikke er noget man umiddelbart bemærker...jeg må bare begynde på en seriøs omgang squat så mine baller bliver så store at man ikke kan se det... :lol: :tongue:

Morten!

Link to comment
Share on other sites

Part of the game....

Jeg ville da helst undvære dem men mine er indtil videre heldighvis placeret i axillærfolden(lats og teres) i armhulen. Har en enkelt på hvert ben øverst ved rect. fem. og så næsten de obligatoriske omkring pecs hæften, total grimt når de bliver lilla ;)

Jeg kunne ikke forestille mig at begrænse træning pga strækmærker så sku det da være så ekstremt at man ville få G kovacs pecs strækmærker  :w00t:

Tror heller ik de bliver så vanvittig aktuelt for mig da muskelvækst ik er mit egentlige mål. (hope so :) ) for cleane folk er risikoen vel også en del lavere.

Devito

Strækmærker skal være lilla!! B)

Eller ik.. Mine oppe ved armhulen er sq (det er særlig vildt i venstre side).

Har også opdaget, at jeg er ved at få dem omme på ryggen, ved armhulen. Det er fandme nederen, og piger tænder totalt IKKE på det :sneaky: Så det er lidt råddent ja - men som maxpower siger, hvis det er prisen for min træning, så må jeg vel bare leve med det..

Link to comment
Share on other sites

Jeg er hamrende ligeglad med strækmærker. Det kan dog være at jeg kun siger det fordi jeg ikke er voldsomt ramt af dem. Jeg har et stort strækmærke omkring begge pec-insertioner. Jeg har lidt små strækmærker på det øverste af begge biceps. Og så nogen små hvide nogen på ballerne. Og så er det det. Jeg kender folk som har det overalt. Ryggen, lårene, armene, armhulerne osv. Men det er sgu bare en del af det at blive stor og stærk. Nogen får mange. Nogen får ikke så mange. Men slippe helt, det gør de færreste. Jeg fatter slet ikke at folk piver over det.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY
Hehe, ikke for at fornærme nogen, men I drenge er da næsten mere forfængelige end kvinder, hvor de fleste for strækmærker efter en graviditet accepteres det bare som en del af livets mærker.... :tongue:

Ja det accepteres, men ser stadig ud af røven til.. Jeg stiller hellere end gerne min træning på standby en periode, hvis jeg kan se der er ved at komme strækmærker.

Det er noget af det grimmeste i mine øjne.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har nogle få på inderlårne, men ellers ikke nogen (jeg har set)...... ;)

Men jeg regner da med at få flere hen ad vejen nu da jeg er begyndt at komme i et godt energioverskud.

Hvad min kæreste eller andre siger til det til den tid, er jeg bedøvende ligeglad med...Træningen bliver IKKE langt på hylden eller droslet ned af kosmetiske grunde. :chicken:

Rommel

Link to comment
Share on other sites

hvor de fleste for strækmærker efter en graviditet accepteres det bare som en del af livets mærker.... 

Tror du selv på, at de kvinder der får smadret deres maveskind ikke ville ønske de var væk med et knips med fingrene? Kender flere der ikke ligefrem er glade for at de kommer til ligne shit i en bikini resten af deres liv .... :(

Link to comment
Share on other sites

Jeg er selv så heldig, ikke at have den slags at kæmpe med.

Jeg kunne dog forestille mig, at jeg ville være meget ked af det, hvis jeg havde dem. :(

Hvordan har i det?

Bærer i dem stolt, som TJ bærer sine scars of war, eller ville i ønske, i kunne ofre 10kg i bænkpressen, for at kunne komme af med dem?

-Og hvor mange kg er i villige til at ofre, for at komme af med dem? ;)

Jeg har heller ikke strækmærker, og det skal vel ikke gøres op i at ofre kg,

Tænker du på ens egen vækst eller kg. i max løft ?

Det handler vel om man træner for forfængelighed og udseende,

eller for styrke.

Henning :pumpin:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share