er der forskel ???


help_me
 Share

Recommended Posts

Jesus>

Jeg vil anbefale dig at du kører 6 dage om ugen istedet for 3 dage om ugen hvor du kører dobbelt så lang tid. Du holder nemlig kroppen igang og så er det nemmere ikke at gå i stå. Det var til hvis det var konditions træning og det er vel det du skal til hvis du ikke vil være større. 2 timer er virkelig lang tid at træne ud i et hvad enten det er styrke træning eller kondiotions træning og det er for de øvede.

Ja, undskyld mig.

Man bør absolut ikke gå fra 3 spinningtimer til 6 pr. uge efter 3 uger.

For det andet er det med at holde kroppen igang noget rent ud sagt vrøvl. Kroppen har brug for restitution for at kunne træne optimalt (det er faktisk når vi hviler vi populært bliver bedre). 6 spinningdage ä 1 time er en dårlig ide, jf. tråden

Restitutionskrav ved distribueret volumen

Hvis man kun vil træne 1 time af gangen er det en bedre ide med mere varierede træningsformer (det er altid en god ide med varieret træning - med mindre målet er konkurrence).

Link to comment
Share on other sites

Det jeg mener er 6x1 time eller 3x2 timer men da der tale om en nybegynder regner jeg med at det foregår i et tempo der er til at klare. Jeg syntes bare 3x2 timer er hårdere hvis vi taler om motions træning.

Men hvis du ingen kondi har så er ingen af delene muligt og du må starte endnu langsommere op.

Edited by Jesus
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share