Sony Ericsson T610


teddy
 Share

Recommended Posts

Tror du skal under 1000kr for at sælge den. Priseksempel:

775 kr for tlf med app. Her

+ app i 6 mdr (30*6) = 180kr

+ Få simlåsen låst op= 100kr hos simunlock.dk

Ialtpris for helt ny tlf, som du kan sætte dit ejet simkort over i, og ikke har yderligere udgifter ved = 1055kr. Så jeg har svært ved at tro, at du kan sælge den brugt, for mere, end den koster som ny!

men jeg vil selvfølgelig ikke diktere, hvad du vil have for din tlf. Men realistisk set, er du ihvertfald nød til at gå under 1000kr, og sikkert endnu længere ned......!

Edited by atomnissen
Link to comment
Share on other sites

Tror du skal under 1000kr for at sælge den. Priseksempel:

775 kr for tlf med app. Her

+ app i 6 mdr (30*6) = 180kr

+ Få simlåsen låst op= 100kr hos simunlock.dk

Ialtpris for helt ny tlf, som du kan sætte dit ejet simkort over i, og ikke har yderligere udgifter ved = 1055kr. Så jeg har svært ved at tro, at du kan sælge den brugt, for mere, end den koster som ny!

men jeg vil selvfølgelig ikke diktere, hvad du vil have for din tlf. Men realistisk set, er du ihvertfald nød til at gå under 1000kr, og sikkert endnu længere ned......!

det abo du nævner hedder mobilextra200 og uanset om du bruger det eller ej bliver du takseret minimum 200kr+30(abo) om måneden, så prøv lige at regne om...

Link to comment
Share on other sites

ahh ja, sorry!! Overså at man skal bruge min. 200kr om mdr!

Det billigste fra ny, bliver en tlf til 1250, med debillios som koster 29kr/mdr. med simunluck bliver prisen ca. 1500kr, hvilket jo er lidt højere end den jeg tidlige nævnte!! Med dette imente, vil en realistisk pris nok ligge på 1000-1100kr.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share