Klar til sommer!


pickles
 Share

Recommended Posts

Tror de fleste render rundt med arme på 40-45cm, sådan groft stillet op. Men du skriver jo at du ikke vil være større m.m. så det er vel fint som du er nu? 
40-45 cm er vel ikke en 17 årigs? ;)

Yep, de 34 passer fint til mig :)

Tak!! Jeg er også den mest selvfede stodder herinde 

:lol:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Tror de fleste render rundt med arme på 40-45cm, sådan groft stillet op. Men du skriver jo at du ikke vil være større m.m. så det er vel fint som du er nu? 

40-45 cm er vel ikke en 17 årigs? ;)

Yep, de 34 passer fint til mig :)

Tak!! Jeg er også den mest selvfede stodder herinde 
:lol:

Nej, jeg tror det er de færreste på 17, ser har over 40 cm overarme og samtidig lav BF %

Jeg kæmper med at holde mine på de 40 cm, og hvis jeg bliver rigtig sommerklar og taber

4 kg, tror jeg de ryger ned på 38 - 39 cm

Henning :pumpin:

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Jeg vil tro at snittet herinde er omkring de 40.. Der er mange på 37-38-39cm.. Og så er der en mindre gruppe med 40 eller derover..

Vil selv gerne op på 40 ripped.. Så er det også fint for mig :)

Link to comment
Share on other sites

Fist: Hm men så er det jo, at 75kg kan se 100 gange bedre ud, end 85kg.
Helt sikkert. Rippethed giver faktisk et synsbedrag af, at man er blevet større, selvom man har smidt 10 kg.
  Hvis du har kunnet snitte 5kg af på 10 uger, så er det ok. Omvendt er det jo også nemmere at ryge fra 14% ned til 10% end det er at ryge fra 10% til 8%, osv.

Nja, det er nok lige så svært. Det kommer også an på, hvor meget fedt, din krop er genetisk disponeret til at have.

Min er disponeret til cirka 1,5 kilo mindre.

De år, hvor jeg var cykelrytter, havde jeg 5,5kg fedt på kroppen. Lige nu har jeg 7kg.

Man hatten af for at snitte det på den måde. Jeg røg selv af med over 15kg. Og min bf% var ik' meget højere end 15/16 da jeg sku' cutte.

Hvis du røg ned på 7 i fedtprocent, så betyder det også, at du tabte 7,5kg fedt og 7,5kg muskler.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er 1,74 høj, og vejer omkring 65-66 med en fedt% på 11-12..ca.

Hvordan er den fedt-procent målt: tang, impuls gennem ben eller arme?

Kan ik lade være med at tænke på den signatur der er en der har herinde på mol: bla bla. ripped anorexi offer? ;) J/K

Man kan rippe så meget man vil, men hvis dine mukkies ik har en hvis str. vil de ikke kunne ses alligevel, se på folk der har anorexi, det er bare knogler man kan se fordi musklerne er blevet så mini....

DEvito

Edited by devito
Link to comment
Share on other sites

Fist:

Nja, det er nok lige så svært. Det kommer også an på, hvor meget fedt, din krop er genetisk disponeret til at have.
Det tror jeg kun spiller en lille rolle. Jeg holder skarpt på at når man har ramt 10% så bliver bakken endnu stejlere jo længere ned i bf% man vil. Det absolut sværeste for mit vedkommende var at ryge fra 10 og ned efter, og det blev IKKE nemmere efterhånden.

Og det er uden at tælle dræn med.

Hvis du røg ned på 7 i fedtprocent, så betyder det også, at du tabte 7,5kg fedt og 7,5kg muskler.

Jeg er ikke i tvivl om at jeg tabte en del muskler i købet, men glem ikke vandet (som spiller en rolle på vægten).

Regner man det ud, bør det uden tvivl være 7,5 kg til hver, jeg tror bare ik' at det kan være så firkantet stillet op. Mit tab styrkemæssigt kan ikke lægge sig op til et tab på 7,5kg muskler (Tror jeg ikke) har aldrig været så lavt nede før jo. Men ingen tvivl, man lærer meget på sådan en tur.

Edited by Deluxe
Link to comment
Share on other sites

Kan ik lade være med at tænke på den signatur der er en der har herinde på mol: bla bla. ripped anorexi offer? ;) J/K

Jeg synes at huske, at det var TJ der i et svar nævnte at vedkommende ville ligne et ripped anorexioffer, hvis han/hun ville cutte yderligere.. :lol: :lol: (I må dog ikke hænge mig op på det)

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes at huske, at det var TJ der i et svar nævnte at vedkommende ville ligne et ripped anorexioffer, hvis han/hun ville cutte yderligere..  (I må dog ikke hænge mig op på det)

Rigtig nok...et svar på getbig.dk...! En seriøst tynd, og temmelig høj dreng, postede nogle billeder, hvor man faktisk kun kunne se knogler og skind, og så ville han cutte :lol: ....visse fok får sgu nogle underlige ideer!

Morten!

Link to comment
Share on other sites

Den er målt med tang....!

Ja det er TJ, men det var nu mere fordi der er en der han den i sin signatur :)

Pickles---> Med den fedtprocent du har så sys jeg du i første omgang skulle ligge vægt på at få nogle større muskler istedet for at gøre dem endnu mindre ;)

Devito

Edited by devito
Link to comment
Share on other sites

Jeg sad lige med stor interesse og læste denne tråd. Jeg står i et dilemma, da jeg egentlig ikke synes jeg er stor, men reelt er jeg stor af at være 17 år.

185 cm høj

99-101 kg

120 cm om brystet

42,5 cm om armen.

Min lean bodymass er 77,6 kilo, der giver vel en fedtprocent på 21 stykker.

Hvis jeg nu cutter til 85 kg, ville det så se okay ud? Jeg er jo rimeligt høj, eller burde jeg vente lidt, til eks. at min lean bodymass er omkring 81 kg? og så cutte til 88-89 kg?

Eller sagt med andre ord, ville jeg ligne et pind med en vægt på 85 kg?

Ville gerne høre et par meninger.

Takker :)

Link to comment
Share on other sites

Om du skal cutte nu eller vente må du selv afgøre, ved jo ikke hvad dine mål er...

"Hvis jeg nu cutter til 85 kg, ville det så se okay ud?"

Ja det vil det helt sikkert efter min mening, tror 80-85 kg cuttet er tæt på idealet for mange herinde... Så 85 cuttede kilo til en på 185 cm vil IKKE se pindarm agtigt ud...

Link to comment
Share on other sites

[slettet af mod - upassende beskyldninger]

Derudover så må jeg nok sige hvis man kan ryge fra 85 ned til 70kg så har man enten været i gang med at cutte i meget lang tid, eller også lyder det bare for utroligt at man så ikke har smidt virklig meget muskelmasse?? Det er jo en kæmpe portion masse, og det må da have set temmelig underlgt ud?

Ang. ham den unge knægt, som Thomas J hakkede ned på, som viLLe cutte, så synes jeg da at man skal lade folk cutte hvis det er det de vil? om de vejer 65 eller 75kg kan vel være ligemeget, hvis de vil cutte?

at være klar til sommer er vel induviduelt? :unsure:

Edited by MaxPower
Link to comment
Share on other sites

Jeg vil tro at snittet herinde er omkring de 40.. Der er mange på 37-38-39cm.. Og så er der en mindre gruppe med 40 eller derover..

Vil selv gerne op på 40 ripped.. Så er det også fint for mig :)

Der er vist regnefejl, hvis mange på 37-38-39 og få på 40 og der over

kan give 40 i gennemsnit :)

Har lige målt arme, og de er under 39 nu. :(

Er overarme det første, der smutter når det cuttes ?

Og styrken ?

Henning :pumpin:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er omkring 174 og vejer 68 kg. Jeg har også overvejet om jeg skal cutte, sådan så ABSene lige blev lidt tydligere, men jeg tror det vil resultere i at jeg bliver (mere) tændstikagtig. :lol: Jeg går derfor udfra, at jeg bulker op for alvor her til septemper/oktober.

Link to comment
Share on other sites

Nu skal I jo også tage højde for at Deluxe havde eller har været på AS,
Ja, husk nu at tage højde for det!! Jeg har før i tiden haft nogle store stacks, som nok har spillet en væsentlig rolle. :blink:
Derudover så må jeg nok sige hvis man kan ryge fra 85 ned til 70kg så har man enten været i gang med at cutte i meget lang tid, eller også lyder det bare for utroligt at man så ikke har smidt virklig meget muskelmasse??

Du kan se billedet inde på BH - Muskler røg der sgu ik' meget af B) Og ja, alle mine resultater er utrolige! B) :lol:

Er overarme det første, der smutter når det cuttes ?

Og styrken ?

Hos mig var det første der begyndte at ryge lårene, røven, brystkassen, rygmassen og SÅ kom armene. Kan huske det meget nøje! :lol: Dermed ik' sagt at jeg lignede en pind, men det var stadig en blandet fornøjelse! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Hos mig var det første der begyndte at ryge lårene, røven, brystkassen, rygmassen og SÅ kom armene. Kan huske det meget nøje!  Dermed ik' sagt at jeg lignede en pind, men det var stadig en blandet fornøjelse!

Det du nævner her, er det rækkefølgen af, hvordan dine muskler skrumper eller hvad?

Link to comment
Share on other sites

Fist: Hm, han spørger hvad der ryger først? Det var på de områder at jeg begyndte at tabe mig først og i den rækkefølge. Det har jo sandsynligvis været fedtet først ;) I mit tilfælde var det først muskelmassen som konkret begyndte at forsvinde jo længere ned i BF jeg kom.

Link to comment
Share on other sites

Fist: Hm, han spørger hvad der ryger først? Det var på de områder at jeg begyndte at tabe mig først og i den rækkefølge. Det har jo sandsynligvis været fedtet først  ;) I mit tilfælde var det først muskelmassen som konkret begyndte at forsvinde jo længere ned i BF jeg kom.

Okay, det undrede mig bare, at du ikke har nævnt maven, og at for mig, der er det armene, der først smider fedtet = syge blodårer allerede ved 9%.

Men vi er jo alle bygget forskelligt.

Edited by Fistandantilus
Link to comment
Share on other sites

Fist: Hvad er det du prøver på at sige? :sneaky:

Nej, det er en lang kamp for mig at komme af med det på maven, det er noget af det absolut sidste som stille og roligt ryger af. Og det er så samtidig med at kroppen tærrer endnu mere på de andre områder - Ergo mister jeg mere masse andre steder på kroppen, ved at gå efter sixpack. Så kan man vurdere hvad der er vigtigst.

Kan kun være enig med at vi er bygget forskelligt. Jeg behøver ikke at være voldsomt langt nede for at få blodåre på biceps, ihvertfald væsentligt højere end 9%. B)

Edited by Deluxe
Link to comment
Share on other sites

Saint: 80kg ripped er også en rigtig flot fysik! Nok mit eget første, umiddelbare mål. Hvor langt ned i bf% har du selv været?

Det ved jeg faktisk ikke. Har aldrig målt det. :(

Min nuværende vægt er 79 kg og min fedt% ca 8 (vurderet af Foodman). Jeg har dog tidligere været en smule længere nede, men det er som om at man rammer en mur hvor det er MEGET svært at smide mere. Er dog meget tilfreds med mit nuværende "offseason niveau".

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Hvad er det du prøver på at sige?
Jeg prøver på en flink måde at spørge, om du render rundt med en kæmpe ølvom. ;) :tongue:
Nej, det er en lang kamp for mig at komme af med det på maven, det er noget af det absolut sidste som stille og roligt ryger af. Og det er så samtidig med at kroppen tærrer endnu mere på de andre områder - Ergo mister jeg mere masse andre steder på kroppen, ved at gå efter sixpack. Så kan man vurdere hvad der er vigtigst.

Det er jo meget normalt, at det slipper sidst på maven.

Træls men normalt. Specielt træls, hvis ens mavemuskler ikk er så store. :(

Kan kun være enig med at vi er bygget forskelligt. Jeg behøver ikke at være voldsomt langt nede for at få blodåre på biceps, ihvertfald væsentligt højere end 9%
Jo jo, bestemt også ved mig, men nu sagde jeg syge blodårer. Altså over det hele. Også på indersiden af biceps. B)
Min nuværende vægt er 79 kg og min fedt% ca 8 (vurderet af Foodman). Jeg har dog tidligere været en smule længere nede, men det er som om at man rammer en mur hvor det er MEGET svært at smide mere. Er dog meget tilfreds med mit nuværende "offseason niveau".

8 er et meget godt gæt. Det et 1 procentpoint lavere end det, jeg har vurderet mig selv til.

Skal du også cutte til sommer, eller venter du til DM?

Link to comment
Share on other sites

Saint: Hvordan har "foodman" så vurderet det? :unsure: Men jeg kender godt til det med at ramme "muren" når man cutter ned... <_<

Fist: Render rundt med en ølvom? Du kan gå ind på BH og se min seneste billedetråd, det er nye billeder som blev taget for 2 uger siden ca.

Det er jo meget normalt, at det slipper sidst på maven.
Jamen så ér vi jo enige ;)
Jo jo, bestemt også ved mig, men nu sagde jeg syge blodårer. Altså over det hele. Også på indersiden af biceps.

:lol: Jamen jeg forstår dig udemærket, men hvis du nu sku' være i tvivl om jeg selv havde "syge blodårer" da min BF% lå på ca. 6% så kan du jo evt. selv prøve at cutte derned af, så vil du ikke længere være i tvivl ;) B)

Edited by Deluxe
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share