Proteinpulver


Le Moi
 Share

Recommended Posts

Hej

Jeg skal første gang til at have købt proteinpulver selv, men synes bare det hele er en stor jungle..

Jeg er godt klar over det imod reglerne at reklamere for bestemte produkter og sider, og det skal jo respekteres og overholdes..

Proteinpulveret skal bruges til lige efter træning, det skal ikke være en decideret weightgainer, men bare sikre at jeg får en hurtigt gang proteiner efter træning.

Jeg har kigget efter noget med meget protein i, lidt(ingen) kulhydrat og så lidt fedt som muligt, og har fundet frem til valleprotein. Er det ikke umiddelbart det bedste hvis man ikke ønkser en kæmpe wheightgainer kaloriebombe, så at sige?

For ikke at blive snydt vil jeg lige høre om det ikke er ganske rimeligt med en cirka 2 kilo for omkring de 300 kroner..

Håber ikke jeg overtræder reklamereglen, jeg har hverken nævnt specifike firmanævne eller mærker så jeg håber det er acceptabelt. Det er bare for at sikre mig at jeg ikke går helt galt i byen og køber noget der egentlig får modsatte effekt af, hvad jeg ønkser mig.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share