Undertrøje vejr


linder
 Share

Recommended Posts

Som mange andre glæder jeg mig til det igen bliver undertrøje vejr! (underdørs altså :tongue:) Jeg ville lige vise jer markedet hotteste tank top fra 2xist.... Det kan være i allerede har set den på splejsen 50 Cent i P.I.M.P. videoen. B)

Det kunne måske give anledning til 1 diskussion om, hvorvidt man kan ha' en tank top på i byen....

2xist Square Cut Tank top

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Den er faktisk cool nok!

:flipa: dem som synes den er kikset og for blærerøvs agtig. Tilgengæld synes jeg også man skal have noget at vise frem hvis man kommer i sådan en :)

Link to comment
Share on other sites

Tilgengæld synes jeg også man skal have noget at vise frem hvis man kommer i sådan en

Afgjort, det er derfor den er så cool....! Længden er sq også perfect! Kender I det at købe en normal undertrøje, og så går den til anklerne... :thumb_down:

Link to comment
Share on other sites

imo er den der ikke den fedeste

armies skal være slidte, beskidte og side rigtig stramt. den der ligner noget min niese på 8 år kunne finde på at tage på i svømme halen :)

men helt sikkert er armies, tank tops eller hvad man nu kalder dem er for fede. skal også have anskaffet mig nogle at træne i. er der nogle der har nogle gode links ? :)

Link to comment
Share on other sites

Som mange andre glæder jeg mig til det igen bliver undertrøje vejr! (underdørs altså  :tongue:) Jeg ville lige vise jer markedet hotteste tank top fra 2xist.... Det kan være i allerede har set den på splejsen 50 Cent i P.I.M.P. videoen.  B)

Det kunne måske give anledning til 1 diskussion om, hvorvidt man kan ha' en tank top på i byen....

Mange steder kan man godt gå i byen i tanktop om sommeren. Men ikke alle steder, men på feriestederne er det almindeligt.

Og ja, som difd medlem glæder jeg mig også vildt meget til sommer. Er snart sommerklar.

Henning :pumpin:

Link to comment
Share on other sites

Hmm, har selv ledt meget efter nogle ordentlige tank tops. Der var så bl.a. en på siden der blev linket til, men 68 dollars er måske lidt mere end jeg vil give :blink:

Er der ikke nogle herinde der kender nogle gode steder hvor de har et udvalg af tank tops ? <_< Både i og omkring enten Århus eller Kbh. vil være brugbare :)

Link to comment
Share on other sites

jeg skal da helt klart have dem her til sommer  http://www.figleaves.com/us/product.asp?product_id=XI-3102

Hehe ja hvilket syn...!

den der ligner noget min niese på 8 år kunne finde på at tage på i svømme halen

Hmm, din niece har undertrøje på i svømmehallen, weird :blink: :lol: Tjek 50 Cent når han har den på og bedøm selv hvordan den sidder... B)

Søg på ebay, jeg har lige købt 2 til $12 stykket...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share