Beregning af kalorieindtag


electrovoice
 Share

Recommended Posts

Ja, jeg er med på at det hedder "livsstilændring" men jeg synes ikke, der er plads til ret mange sidespring, når vi taler 1500 kcal dagligt - mit ligevægtsindtag skulle ligge på ca. 1750 - og for mig betyder 250 kcal ekstra, rent "livskvalitetsmæssigt", altså meget. Men siger du, at jeg vil tage det tabte på igen, hvis jeg går op på de ca. 1750??? <_< (er klar over, at den fysiske aktivitet også spiller ind)

Jeg har ikke før haft problemer med vægten - tog først på, fordi jeg havde det svært i en periode (læst trøstespisning) - så derfor kan man/jeg vel godt konkludere, at jeg ikke tidligere har spist for meget...eller?

...og så kan jeg iøvrigt ikke forstå, hvorfor jeg ikke rigtig har tabt mig de seneste 3 dage! Jeg er SIKKER på, at jeg ligger under mit ligevægtsindtag - er det normalt, altså at vægttabet sker i mindre ryk...eller spiser jeg virkelig forkert (for meget)?? I hvert fald har jeg tilsyneladende kun tabt mig 100 gram siden den 8.marts :angry:

Edited by electrovoice
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share