Mr. Fitness 2004


Jonas B(B)
 Share

Recommended Posts

  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Andre mere seriøse?

Du kan tro jeg skal se Mr. Fitness, det er jo toppen :w00t::w00t:

Har det på præcis samme måde; Det giver ekstra motivation og se :)

Og så er det bare super underholdende!

Hvis der ikke var den frie rutine, kunne jeg godt lege med tanken om på sigt selv at stille op :unsure: Men nu er jeg lidt af en rytmespasser, så jeg skulle nok nedprioritere styrketræningen uhensigtsmæssigt meget i forhold den frie rutine :blink:

Jakkedrengen :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Det er jo ikke en styrkeløftkonkurrence, så det er vel ikke særlig relevant

Det er måske mere interessant hvor store de er?

Ved godt at det ikke er en decideret styrkekonkurrence, men det er jo alligevel folk der træner med vægte ret ofte, så jeg tænkte at de da må have nogle stats i nogle løft?

Jeg kan bare ikke finde noget lødigt om emnet......Det er mest sådan noget "jeg træner typisk med 6 gentagelser i 3 sæt i bænkpres"......

Rommel

Link to comment
Share on other sites

-> Rommel

Jeg ved tilfældigvis at ham gutten, som er blevet 2ér de sidste 2år, bænker ca.180kg, han har nemlig trænet i mit center.... Det synes jeg nok selv, er meget for dem, tror sgu det ligger i den høje ende af skalaen...

-> Jakkedrengen.

Jeg har det lidt a´la dig, er en total motorisk kegle, når det gælder om at sammensætte bevægelser... En Body-fitness konkurrence lyder nok mere for noget som mig..

BTW: Log-bog?????

Link to comment
Share on other sites

Så må jeg lige så et ting fast d'herrer.

Mr. Fitness er symbolet på stil. Det er styrketræning i sin mest æstetiske form. Veltrænede og harmoniske kroppe.

Ønsker man derimod en krop hvor kun løse hiphop bukser og XXXL trøjer passer en. Så vil jeg ikke stå i vejen.

Husk at det ikke for alle går ud på hvormeget der sidder på stangen - men hvad resultatet er :w00t:

Jakkedrengen :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Nææ - så skulle folk hellere tage og logge ind på MOL, for DER er ALLE de bedste folk og rigtige meninger samlet :puke2:

Hvad med at stige ned fra hesten og lad andre konkurrere i det de har lyst til - om de er homoseksuelle eller ej er da underordnet - det er sq til at brække sig over hvor selvforherligende man til tider her på MOL er.

Kim S

Edited by Kim S
Link to comment
Share on other sites

Nææ - så skulle folk hellere tage og logge ind på MOL, for DER er ALLE de bedste folk og rigtige meninger samlet :puke2:

Hvad med at stige ned fra hesten og lad andre konkurrere i det de har lyst til - om de er homoseksuelle eller ej er da underordnet - det er sq til at brække sig over hvor selvforherligende man til tider her på MOL er.

Kim S

Nu skal det ikke forståes sådan at jeg har noget imod dansekonkurrencer.....slet ikke.

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Mr. Fitness er lavet for, at de homoseksuelle instruktører, i diverse fisefornemme centre, også skal have noget at konkurrere i…

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Det er én måde at beskrive det på - jeg har skrevet min uforbeholdne mening om Mr. Fitness!

Tiltales man mere af mænd på 150kg, med en fedt% der er højere end deres alder, der gerne flænser deres skinneben under dødløft for at få 2,5kg mere på hver side af stangen.

:thumb_down: Så mener jeg man er helt galt på den :thumb_down:

Det handler ikke om hvad der er på af skriver, det handler om hvilken træning det giver musklen og at få den perfekte krop (læs: en krop som i Mr Fitness)

Jakkedrengen :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Tiltales man mere af mænd på 150kg, med en fedt% der er højere end deres alder, der gerne flænser deres skinneben under dødløft for at få 2,5kg mere på hver side af stangen.

Så mener jeg man er helt galt på den 

Heldigvis er du ikke smagsdommer, over hvad er underligt og normalt. Men nu var Saintpaulis generalisering jo ikke meget bedre.
Det handler ikke om hvad der er på af skriver, det handler om hvilken træning det giver musklen og at få den perfekte krop (læs: en krop som i Mr Fitness)

Nogen vil måske mene at deltagerne i Mr. Fitness har den perfekte krop, heribalndt åbenbart dig. Jeg kan kun grine af, at du finder folk med total mangel på ordenlig ben/ryg træning æstetiske. Meget mere usymmetrisk end Mr. Fitness deltagerne kan man vel næppe blive.

På den anden side kan jeg godt se, at tunge vægtstænger ikke er så sjove at få i hænderne når man arbejder som stylist. :lol: (a joke)

Link to comment
Share on other sites

skimtede da lige ud af øjenkrogen at 3 af deltagerene var inde i morgen-tv......syntes da de så ganske fornuftige ud (så ikke deres ryg) men alt det snak om deres manglende ben træning syntes jeg da ikke holder stik, der var da et close-up på et par stænger der var temmelig godt sat sammen........

Link to comment
Share on other sites

Hvornår er det?

Jeg mødte faktisk en kæmpe smed på et diskotek igår, og mig om min ven stod der, vildt imponerede, og diskuterede hvem der skulle spørge til hans fedtprocent. Det hørte han åbentbart og fortalte os den var på 4,5 og han skulle til mr fitness imorgen (dvs idag). Han var fandeme også rippet.

Link to comment
Share on other sites

Jeg mødte faktisk en kæmpe smed på et diskotek igår, og mig om min ven stod der, vildt imponerede, og diskuterede hvem der skulle spørge til hans fedtprocent. Det hørte han åbentbart og fortalte os den var på 4,5 og han skulle til mr fitness imorgen (dvs idag). Han var fandeme også rippet.

Så kan man undre sig over hvad han lavede på et diskotek dagen før en konkurrence.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share