blive større


christian84
 Share

Recommended Posts

jo hvordan kan man lave sådan et log
Under online logbog her i diskussionfora
jeg har ikke valgt noget endnu for jeg ved ikke hvilket der er bedst hvilket ville du sige jeg skal tage stegger

Hmm, prøv at læs de forskellige bud i tråden. Læs i logbøgerne og find hvad der tiltaler dig. Personligt træner jeg rimeligt styrkeorienteret, men bestemt også for masse. Det hele drejer sig om at du finder frem til den træningsform der driver dig. HST er udmærket bud.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Bare lige en lille kvinde-kommentar... :tongue: Jeg ved ikke hvordan, du "tager" Press behind neck, men jeg gætter på, at du kører den ned bag nakken. Mit forslag er bare, at du tager den ned foran ansigtet i stedet, da det andet ødelægger din nakke. Det giver samme resultat. Man skal jo nødig ødelægge den krop, som man prøver at opbygge... :lol:

Link to comment
Share on other sites

Bare lige en lille kvinde-kommentar... :tongue: Jeg ved ikke hvordan, du "tager" Press behind neck, men jeg gætter på, at du kører den ned bag nakken. Mit forslag er bare, at du tager den ned foran ansigtet i stedet, da det andet ødelægger din nakke. Det giver samme resultat. Man skal jo nødig ødelægge den krop, som man prøver at opbygge... :lol:

Det er i hvert fald en ubehagelig øvelse for rotator cuff'en.

Link to comment
Share on other sites

Bare lige en lille kvinde-kommentar... :tongue: Jeg ved ikke hvordan, du "tager" Press behind neck, men jeg gætter på, at du kører den ned bag nakken. Mit forslag er bare, at du tager den ned foran ansigtet i stedet, da det andet ødelægger din nakke. Det giver samme resultat. Man skal jo nødig ødelægge den krop, som man prøver at opbygge... :lol:

Jeg vil ikke afvise at press BEHIND neck har et større skadespotentiale end at køre den foran ansigtet, men at postulere at "den ødelæggere din nakke" er nok lidt overdrevet. Jeg køre øvelsen bag nakken og har altid gjort det uden at ødelægge noget. ;)

Link to comment
Share on other sites

Hvis du ser i min log-bog kan du se, at jeg har taget meget på over de seneste måneder. Denne vægtforøgelse skyldes to ting mad og træning.

Mad:

Hver morgen spiser jeg en stor potion müsli og snupper en protein shake (bestående af 0,4L mælk + pulver).

Spiser normal frokost og aftensmad, sørger dog for små mellemmåltider.

På træningsdage drikker jeg en liter kakao efter træning.

Inden jeg går i seng tager jeg en protein shake.

Træning:

Jeg træner de tre store øvelser Squat, Bench og dødløft. Har en idé om at dette hjæper til at øge min vægt.

Jeg træner ikke Cardio. Cardio er for folk der vil tabe sig og ødelægger min fremgang i de tre store.

Hvis du gør nogenlunde som ovenstående skal du nok tage på.

Link to comment
Share on other sites

Rønne:

Du har ret, jeg skulle have skrevet: "Det KAN ødelægge din nakke"... Sorry... Det er jo heller ikke alle der får ødelagt sine knæ af at løbe i fx. kondisko, men da risikoen er der, er det smartest at investere i nogle ordentlige løbesko... U know what I mean... ;)

Link to comment
Share on other sites

hey stegger syndes du at jeg skulle begynde på at tage kreatin ????
Nej gem det. Brug dine penge på kvalitetsføde og få trænet en masse.
og vis det er hvilket mærke ville du andbefalde mig

Det er vist hip som hap, men som sagt det er der ingen grund til.

Hvad bliver det iøvrigt til med den log, den bliver sgu ikke opdateret særlig tit :)

Edited by stegger
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share