Post jeres kostplan


Zoater
 Share

Recommended Posts

Hvorfor så ikke bruge chokolade proteinpulver???

Jeg ved godt det ikke er det samme som rigtig mørk chokolade. Men så er det eneste du skal passe på faktisk at du ikke får for meget protein i stedet for mange kalorier

B) ja det kan man da også.... men nu gør jeg ikke brug af proteinpulver. Men pulver giver jo heller ikke en masse små hårde stykker.... konsistensen er 50% af smagen ;)

I mit tilfælde søger jeg faktisk lidt flere kcal, så jeg går for den rigtige vare...... :tongue: men alle kan jo ikke være lige så privilegeret som mig

Edited by Zoater
Link to comment
Share on other sites

Le Moi>

Jeg har lige set på den kostplan du har postet - er du klar over at du slet ikke får nok fedt???

Hmm nej det var jeg faktisk ikke.. Kan se i loggen at der er der omkring der ligger hvergang.. Altså en 12-16% af de 2700 kcal.

Så jeg skal have smidt nogle mandler/peanuts eller sådan noget ind i min kost?

Link to comment
Share on other sites

Kan ikke gemme i log pga. noget med makroer. Der står de er deaktivertede og sikkerhedsniveauet er højt. Har prøvet at ændre sikkerhedsniveauet, men det hjælper ikke. Trykker jeg hjælp, står der noget om at jeg skal skaffe mig et certifikat og signere maroerne..... :blink:

Nogen der kan hjælpe??

Link to comment
Share on other sites

Ændrede du det inde i makrosikkerhed? Skal stå på mellem (så kan du svare ja eller nej for at tillade/ikke tillade makroer) eller lav (så kører den ALLE makroer, også uden at spørge dig)..

Hvis ovennævnte er det du har gjort, kan du prøve at kigge på din anti virus... De har det også med at spære for makroer.

Link to comment
Share on other sites

Le Moi>

Jeg har lige set på den kostplan du har postet - er du klar over at du slet ikke får nok fedt???

Hmm nej det var jeg faktisk ikke.. Kan se i loggen at der er der omkring der ligger hvergang.. Altså en 12-16% af de 2700 kcal.

Så jeg skal have smidt nogle mandler/peanuts eller sådan noget ind i min kost?

Mandler, hasselnøder, laks og makrel er nogle af de gode fedt typer i kosten. Men suppler evt med Udo's choice. Det gør det en del nemmere at få den rigtige mængde fedt samtidigt med at de er sunde ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share